הטוויטרמניה נמשכת: לאחר שפייסבוק וגוגל התעניינו ברכישת טוויטר - אפל מציעה 700 מיליון דולר

כך על-פי TechCrunch ; ההערכות הקודמות בדבר רכישה אפשרית על-ידי פייסבוק או גוגל היו סביב ה-500 מיליון דולר ; טוויטר עדיין לא פיצח את שאלת מיליון הדולר - כיצד מתרגמים טרנדיות להכנסות

הטוויטרמניה נמשכת. לאחר שענקיות אינטרנט, דוגמת פייסבוק וגוגל , הביעו את רצונן לרכוש את טוויטר, שירות המיקרו-בלוגינג שמשגע את עולם האינטרנט, הצטרפה למעוניינות גם חברת המחשבים אפל . כך על-פי הבלוג הטכנולוגי TechCrunch.

בפוסט נכתב כי "אפל נמצאת בשלבי משא-ומתן מתקדמים במטרה לרכוש את טוויטר, והיא מקווה כי תוכל להכריז על כך ב-WWDC, כנס המפתחים של אפל, שייערך ביוני".

סכום הרכישה המוערך הוא כ-700 מיליון דולר, כאשר ההערכות הקודמות בדבר רכישה אפשרית על-ידי פייסבוק או גוגל היו סביב ה-500 מיליון דולר.

שירות טוויטר נחשב ללהיט טרנדי בעולם האינטרנט. על-פי comScore, מספר המבקרים בעולם בחודש מארס הגיע ל-19 מיליון איש, מתוכם 9 מיליון בארה"ב בלבד. הנתונים הללו משקפים גידול של 95% בחודש מארס, ואם טוויטר ימשיך לצמוח בקצב הזה - הרי שבעוד מספר חודשים הוא יגיע ל-50 מיליון מבקרים מדי חודש.

בדומה לשירותי אינטרנט פופולריים אחרים, גם טוויטר עדיין לא פיצח את שאלת מיליון הדולר: כיצד מתרגמים טרנדיות להכנסות.

לא בטוח שזה מטריד את המייסדים שלו - ביז סטון, אוון ויליאמס וג'ק דארסיי - שהצהירו לא אחת כי הם מעוניינים לשמור על טוויטר כישות עצמאית לעת עתה, ולהתמקד בצמיחה ובגידול מספר המשתמשים.

בפברואר השנה, בשיא המשבר הפיננסי, גייס טוויטר 35 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון IVP ובנצ'מרק, לצד המשקיעים הקיימים. לפי הערכות, הגיוס העניק לו שווי של 230 מיליון דולר, כאשר בסך-הכול הושקעו בחברה 55 מיליון דולר.