נוחי דנקנר שוב מממש רווחים בקרדיט סוויס: כור תרשום רווח של 156 מיליון שקל ממכירות שביצעה בימים האחרונים

שיעור ההון של קרדיט סוויס בו מחזיקה עתה כור ירד ל-2.04% ; עד כה רשמה כור רווח של 1.258 מיליארד שקל בגין מימושיה במניות קרדיט סוויס ; לכור יתרת חוב למוסדות פיננסיים בגין השקעתה זו בסך של כ-56 מיליון שקל

חברת כור , מקבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר הודיעה הבוקר על מימוש נוסף, נושא רווח של החזקתה במניות הבנק השוויצרי, קרדיט סוויס . כור תרשום רווח של 156 מיליון שקל ממכירות שביצעה בימים האחרונים.

רווח זה מצטרף לרווח בסך 527 מיליון שקל שרשמה החברה מתחילת שנת 2009 ואלו מתווספים לרווחים בסך 575 מיליון שקל שרשמה החברה בשנת 2008. בסך הכל רשמה החברה עד כה רווח של 1.258 מיליארד שקל בגין מימושי מניות קרדיט סוויס על ידה.

נכון להיום מחזיקה כור ב-24.15 מיליון מניות של קרדיט סוויס המהוות כ-2.04% מהון המניות של הבנק השוויצרי, בסכום מצטבר של כ-2.76 מיליארד שקל.

הרווח הגלום לחברה, נכון להיום, בגין יתרת השקעתה בקרדיט סוויס, ז"א הפער בין שווי מניות קרדיט סוויס שהיא מחזיקה לפי מחירן בבורסה שהינו כ-3.93 מיליארד שקל, לבין עלותן המקורית של מניות אלה, עומד על כ-1.17 מיליארד שקל.

נכון למועד פרסום ההודעה, לכור יתרת חוב (בניכוי פקדונות) למוסדות פיננסיים בגין השקעה זו בסכום כולל של כ-56 מיליון שקל.

סך הרווח שתרשום החברה ברבעון הראשון בגין השקעתה בקרדיט סוויס יעמוד על כ-163 מיליון שקל. ברבעון השני צפויה החברה לרשות רווח נקי בגין השקעתה זו בסך של כ-603 מיליון שקל.

החברה מתכוונת להמשיך בביצוע ההשקעה שמסגרתה עד 5 מיליארד שקל, תוך ניצול הזדמנויות רכישה ומכירה על פי מצב השווקים, ומתוך מגמה להמשיך ולהיות בעלת מניות משמעותית בקרדיט סוויס.