דלק US עברה לרווח חשבונאי למרות ירידה של 70% בהכנסותיה

הרוויחה 1.6 מיליון דולר לעומת הפסד של 5.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ; הכנסות החברה נפלו ל-352.7 מיליון דולר לעומת 1.17 מיליארד דולר ברבעון המקביל ; הדו"חות משקפים את הפגיעה של השריפה שפרצה בבית הזיקוק שלה בטקסס

דלק US, המרכזת את פעילות הזיקוק ותחנות הדלק של קבוצת דלק בארה"ב הצליחה לעבור לרווח חשבונאי (GAAP) למרות ירידה של 70% בהכנסותיה. רווחי החברה ברבעון הראשון הסתכמו ב-1.6 מיליון דולר או 3 סנט למניה לעומת הפסד של 5.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

בנטרול סעיפים חד פעמיים (NON GAAP) דיווחה החברה שבשליטת יצחק תשובה על הפסד של 8 סנט למניה לעומת הפסד של 9 סנט ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה נפלו ל-352.7 מיליון דולר לעומת 1.17 מיליארד דולר ברבעון המקביל.

הדו"חות משקפים את הפגיעה של השריפה שפרצה בנובמבר בבית הזיקוק טיילר בטקסס. החברה מציינת כי כיום, כחלק מהתהליך הסופי של השבתו של בית הזיקוק לפעילות, החלה דלק US בהפעלה של מרבית היחידות של בית הזיקוק.

במהלך הרבעוןן הראשון רשמה החברה הכנסות בסך 30.6 מיליון דולר הקשורים בתביעות שתבעה החברה את חברות הביטוח בגין נזקי השריפה, והפגיעה שנגרמה בעקבותיה לפעילות העסקית של החברה. החברה גם מדווחת כי מתחילת הרבעון השני כי קיבלה עוד 25 מיליון דולר וכי היא צפויה לקבל עוד 18 מיליון דולר.

עוזי ימין, נשיא ומנכ"ל החברה אמר עם פרסום הדוחות: "אנו שמחים להודיע כי הצלחנו לחדש את פעילותינו ברוב היחידות בבית הזיקוק טיילר, אשר כיום הוא יעיל יותר ופועל במגוון תחומים כפי שלא היה מעולם לפני כן, זאת כתוצאה מהשקעה משמעותית שלנו בו".