מחלבת טרה יוצאת במהלך של מיתוג עגלות הקפה של "קופי טיים" ושל כוסות ה-TAKE-AWAY של רשת בתי-הקפה "קפה קפה".
המוצרים ימותגו בנראות החדשה של המחלבה שהושקה לאחרונה בכתמי הפרה, תחת הסיסמה: "הכל מתחיל בחלב מצוין". ההערכות הן כי מדובר במאות אלפי כוסות אשר יחולקו לקהל הרחב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.