YouTube ופסטיבל אריות הפרסום של קאן משיקים שיתוף-פעולה

ב-15 במאי תיערך ב-YouTube תחרות סרטים ויראלית בת 48 שעות ליצירת פרסומת למטרות צדקה ; פאנל של מומחים מהתעשייה יבחר בשני מנצחים, שיזכו בנסיעה לקאן כדי להתחרות בתחרות Young Lions Film

YouTube ופסטיבל אריות הפרסום הבינלאומי של קאן משתפים פעולה ונותנים הזדמנות לכישרונות הצעירים והטובים ביותר להגיע לקאן ולקחת חלק בתחרות הקולנוע של "Young Lions Film Competition".

ב-15 במאי תיערך תחרות סרטים ויראלית בת 48 שעות - הראשונה מסוגה ב-YouTube - ליצירת פרסומת למטרות צדקה. למתחרים יינתנו שבועיים להשיג כמה שיותר צפיות בפרסומת שיצרו.

פאנל של מומחים מהתעשייה יבחר בשני מנצחים אשר יזכו בנסיעה לקאן, שכל הוצאותיה ישולמו כדי להתחרות בתחרות היוקרתית הזו.