דו-גלגלי חדש על הכביש: "מבט קדימה" תשווק בישראל את מותג הקטנועים והאופנועים הטייוואני TGB

TGB הוא מותג הקטנועים הרביעי בגודלו בטייוואן ; החברה תתחיל לשווק ביוני קטנועי 125 ו-250 סמ"ק, ובשלב מאוחר יותר גם טרקטורונים

חברת "מבט קדימה", היבואנית והמשווקת של מותג הדו-גלגלי הקוריאני "יוסאנג" בישראל, מרחיבה את פעילותה, ומתחילה לשווק גם את מותג הקטנועים והטרקטורונים TGB.

TGB היא מותג הקטנועים הרביעי בגדולו בטייוואן, ובאי היא נחשבת כיצרנית של קטנועים זולים יחסית ואמינים. כיום משווק המותג בישראל באופן חלקי בלבד, כאשר עד כה נמכרים בארץ שני קטנועים בנפח 125 סמ"ק: 101R, ודגם מעט יותר מאובזר ומעט יותר יקר -303R. החל מחודש יוני, תשווק "מבט קדימה" את כל קו מוצרי החברה. בין הקטנועים של TGB שתשווק החברה:

X-Motion 125 - קטנוע מנהלים בנפח 125 סמ"ק, X-Motion 250 - קטנוע מנהלים מפואר בנפח 249 סמ"ק, Bullet 125 - קטנוע צעיר וספורטיבי, Express 125 - קטנוע שתוכנן מראש לצרכים מסחריים עם ארגז מובנה בעל נפח של 150 ליטר, Hawk 125 - קטנוע 125 סמ"ק.

החברה תשווק גם מספר טרקטורונים של TGB, שיגיעו לארץ בשלב מאוחר יותר השנה: BLADE - טרקטורון אוטומטי בנפחים, 325 סמ"ק ו-425 סמ"ק; ו-TARGET - טרקטורון ספורטיבי בנפחים 325 סמ"ק, 425 סמ"ק ו-525 סמ"ק, אולם טרקטורונים מסדרה זו יגיעו לישראל רק במהלך 2010.

יצוין כי מחיר הדגמים החדשים עדיין לא נקבע, אולם הוא צפוי להיות תחרותי לפלח הקטנועים האוטומטיים בנפח של 125 סמ"ק.

הבעלים ומנכ"ל החברה אבי מור: "לאחר 3 שנים מוצלחות של החדרה ושיווק המותג יוסאנג לשוק הישראלי החלטנו להרחיב את קו המוצרים של החברה. קטנועי TGB זוכים באירופה ובעולם לאותה מידה של הצלחה להם זוכים המותגים סאן-יאנג (SYM) וקימקו, ואנו מאמינים שבעזרת שיווק נכון ושירות ללא פשרות, מכירות TGB בישראל יגיעו לרמת המכירות של מותגים אלו.

אנו צופים כי במהלך שנת 2009 נתבסס כיבואן השלישי בגודלו בשוק לאחר מטרו ועופר אבניר".

חברת TGB (ראשי תיבות של "דבורת הזהב הטיוואנית") נוסדה בשנת 1978 וייצרה חלקי קטנועים לתאגיד פיאג'ו האיטלקי. כיום TGB מתמחה בייצור קטנועים, טרקטורונים ורכבי עבודה המשווקים ביותר מ-50 מדינות. בנוסף לייצור רכבים TGB מייצרת גם חלקים לקטנועים והטרקטורונים של החברות הבאות: פיאג'ו, וספה, סאן-יאנג, פולריס, רוטקס ועוד.