החברה להגנת הטבע תוביל מסמך מדיניות סביבתית לניהול משק המים בשיתוף הציבור

הפרויקט יתנהל במסגרת כנס ירושלים השני של החברה להגנת הטבע ; מהחברה להגנת הטבע נמסר כי כל עמדה או חוות דעת תילקח בחשבון בעת גיבוש המסמך הסופי

[הרשמה לניוזלטר סביבה]

אנשי אקדמיה, מומחים ובעלי תפקידים שונים מתחום המים, ביחד עם הציבור, יחברו ביחד מסמך מדיניות סביבתית מוסכמת לניהול משק המים בישראל. כך מתכננת החברה להגנת הטבע, במסגרת פרויקט שיתקיים בכנס ירושלים השני של החברה להגנת הטבע, שכותרתו השנה - "חזון ירוק למשאב כחול - מעצבים מדיניות סביבתית למשק המים בישראל".

במסגרת הכנס יעלו לדיון ציבורי ומקצועי שורה של דילמות סביבתיות הקשורות בניהול משק המים. בסוף הכנס אמור להתגבש מסמך המדיניות הסביבתית הרצויה למשק המים, וזאת על סמך חוות הדעת השונות שיוצגו בפאנלים השונים בכנס, וכשהציבור מוזמן לתרום את חלקו בהשגות והצעות. ההשתתפות של הציבור יכולה להיעשות קודם כל במהלך הכנס, שהוא פתוח. שם יוכל להביע את דעתו בכל המושבים ולשאול שאלות את אנשי המקצוע. מהחברה להגנת הטבע נמסר כי כל עמדה או חוות דעת תילקח בחשבון בעת גיבוש המסמך הסופי.

מלבד זאת, החברה להגנת הטבע מסרה כי פנתה ותמשיך לפנות עד הכנס לכל חבריה - כשמדובר לדבריה בעשרות אלפי משקי בית - בהצעה לחוות את דעתם, בכל אמצעי שיבחרו. עוד נמסר, כי כבר הגיעו הצעות.

גיבוש המסמך צפוי לארוך מספר חודשים. הכנס של החברה להגנת הטבע יתקיים ב-27 במאי בבנייני האומה,