טלכור טלקום חתמה על חוזה בהיקף של עד 1.7 מיליון דולר עם יצרן מערכות צבאיות מוטסות

תפתח ספק כוח צבאי שישולב במערכות של הלקוח, יצרן אירופי המפתח מערכות לוחמה אלקטרוניות, שזו הזמנתו הרביעית מהחברה

טלכור טלקום (הנסחרת בבורסה של תל-אביב) יצרנית ספקי כוח לתעשייה, יישומים צבאיים ותקשורת, הודיעה היום שחברת בת בבעלותה המלאה חתמה על הסכם בהיקף של עד 1.7 מיליון דולר עם יצרן אירופי מוביל של מערכות ליישומים ביטחוניים, שעוסק בפיתוח מערכות לוחמה אלקטרוניות. ספק הכוח שיפותח במסגרת ההסכם ישולב במערכות של החברה המזמינה.

זהו החוזה הרביעי שנחתם עם לקוח זה (לאחר שחוזים קודמים נחתמו איתו בין השנים 2006-2008), והוא כולל אופציות לייצור ספקים לאחר גמר פיתוח. עם זאת, ניתנה ללקוח אופציה לייצר את ספקי הכוח בעצמו תמורת רכישת תיק הייצור מהחברה הבת, ובמקרה זה התמורה לחברה הבת תקטן למיליון דולר בודד. החברה מתכננת לסיים את פיתוח המוצר במהלך השנה הבאה, 2010.

"אנו נרגשים מהגידול הניכר בהזמנות פרויקטים צבאיים בחודשים האחרונים וצופים המשך גידול בהיקף פעילויות אלה גם בשנים הבאות", אמר בן-ציון דיאמנט, מנכ"ל טלכור. "הזמנות אלה מעידות היטב על המשך ההתרחבות של החברה בתחום המוצרים הביטחוניים".

טלכור טלקום וחברות בנות שלה פעילות בתחום התכנון, פיתוח, הנדסה, ייצור, שיווק ומכירות של ספקי כוח לחברות המפתחות ומייצרות מערכות אזרחיות (בעיקר לתחומי התקשורת השונים) ולחברות בתחום המערכות הצבאיות. לטלכור טלקום חברות בנות בארה"ב ובאנגליה, ודרכן מתבצעת חלק מפעילותה הבינלאומית.

טלכור ספקי כוח היא חברה בבעלות טלכור טלקום, שנוסדה ב-1979 ופועלת בשוק ספקי הכוח ליישומים צבאיים ואזרחיים הכוללים מערכות מוטסות, מערכות ימיות, מערכות קרקעיות המפותחים לדרישות לקוח, ספקי כוח ליישומים אזרחיים מותאמים לדרישות לקוח וספק "מדף" ליישומים נרחבים.

החברה הינה ספק מוכר ומאושר של משרד הביטחון, צה"ל, צבא ארה"ב, חיל האוויר והצי האמריקני, נאט"ו וגופים בינלאומיים אחרים.