אופטיר, פרומיסק וקורליקס בין הזוכות של רד-הרינג בצפון אמריקה

בתחרות של מגזין המדיה רד-הרינג, לבחירת הסטארט-אפים הבולטים של שנת 2009, השתתפו 1,200 חברות ונבחרו 100 זוכות

לפני כחודש יצא לדרך הסבב החדש של תחרויות מגזין המדיה רד-הרינג, לבחירת הסטארט-אפים הבולטים של שנת 2009.

בשנים האחרונות כבר התרגלנו לבחירה במספר גדול של חברות סטארט-אפ ישראליות במסגרת התחרות של המגזין באירופה. אולם בתחרות השנה שלוש חברות ישראליות, אופטיר, פרומיסק וקורליקס, מופיעות גם ברשימת 100 החברות הנבחרות של צפון אמריקה, תופעה נדירה למדי.

התחרות בצפון אמריקה נחשבת למכובדת ומשפיעה יותר ממקבילותיה במקומות אחרים בעולם. לראיה לכך נציין כי רשימת הזוכות בצפון אמריקה כללה בעבר בין היתר את גוגל, יאהו, סקייפ, נטסקייפ ו-YouTube.

ברשימה הפעם אפשר למצוא עוד כמה שמות מפורסמים, כמו טוויטר, ו-Arista Networks של אנדי בכטולשיים, אחד ממייסדי סאן. הרלוונטיות של התחרות היא גדולה במיוחד בתקופה כזו, כאשר מספר גדול של חברות נאבקות על משיכת תשומת לב.

על-פי כללי התחרות, שמתקיימת מזה כעשור, היא פתוחה לחברות פרטיות בתחומים טכנולוגיים שהמטה שלהן ממוקם בצפון אמריקה. בתחרות השתתפו כ-1,200 חברות, כאשר מתוכן נבחרו 200 חברות ולאחר ניתוח יסודי נבחרו 100 החברות הזוכות. ההכרזה על החברות תתקיים ביומיים הקרובים בארה"ב.