רצח בשוק האפור: מלווה כספים נורה למוות באמצע הרחוב בפתח-תקווה

אלמוני ירה לעבר איש השוק האפור שיצא מביתו ברחוב אנה פרנק בעיר ■ כוחות המשטרה שהגיעו למקום חוקרים את הנסיבות לירי ■ על-פי כל ההערכות, הרקע לאירוע הוא פלילי

חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'

המשטרה בודקת חשד לחיסול על רקע פלילי ברחוב אנה פרנק בפתח-תקווה. גבר בשנות ה-30 לחייו נורה בפלג גופו העליון, ככל הנראה מרכב חולף, נפצע אנושות - ומת מפצעיו בבית-החולים.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי החשוד הלווה כספים בשוק האפור. על-פי החשד, הוא לא היה מעורב בעולם התחתון.

כוחות משטרה הוזעקו למקום ופתחו בחקירה. נסיבות האירוע והרקע נבדקים, אולם במשטרה מעריכים כי מדובר באירוע על רקע פלילי. מחקירה ראשונית עולה כי הצעיר יצא לרחוב, הופתע על-ידי אלמוני ונורה מספר יריות.

מד"א העניק לפצוע שסבל מפציעות בפלג גופו העליון טיפול ראשוני בשטח, והבהיל אותו לבית-החולים בלינסון בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

אתמול: גופת נהג מונית נמצאה בפרדס

אתמול בצהריים נמצאה בפרדס דרומית לגן-יבנה גופתו של גרגורי רבינוביץ', נהג מונית בן 55 מאשדוד. הגופה נמצאה כשהיא כפותה ועליה סימני אלימות קשים. המונית שלו נמצאה נטושה במקום אחר.

"הוא היה ישר כמו פלס ולא היו לא שום סודות - המשפחה היתה במקום הראשון", סיפר קרוב משפחה של רבינוביץ'. "לא ברור מה יכול היה לגרום לזה. אנחנו לא מעלים על הדעת שיש רקע פלילי, כי אני בטוח שלא היה לו קשר עם העולם תחתון או השוק האפור. הוא היה נקי כמו דף לבן".