מצוידת בשני לקוחות גדולים חדשים - קורלסנס מגייסת 2 מיליון דולר

מפתחת תוכנות ניטור תשתיות המחשוב גייסה עד כה כ-4 מיליון דולר בשני סבבי גיוס

מפתחת תוכנות ניטור תשתיות המחשוב קורלסנס מצויה בהליכי גיוס של כ-2 מיליון דולר בהלוואת גישור.

החברה, שגייסה עד כה כ-4 מיליון דולר בשני סבבי גיוס, תקבל את ההלוואה מהמשקיעים הקיימים בחברה - הקרנות ורטקס, פרוסיד ו-eXeed של סם סומך, שמכהן כיו"ר החברה.

על-פי הודעה שמסרה פרוסיד הציבורית לבורסה לני"ע בתל-אביב, היא תעמיד לקורלסנס, בה היא מחזיקה כ-11%, כ-250 אלף דולר, בתמורה לריבית של 8% ועם אופציה להמיר את ההלוואה למניות החברה בסבב הגיוס הבא.

נראה כי קורלסנס, שמפתחת טכנולוגיה לניטור טרנזאקציות עסקיות במערכות המחשוב הארגוניות, נמצאת בתקופה טובה יחסית. הדיווח של פרוסיד אמנם התרכז בהלוואה, אך היה בו גם פירוט מעניין לגבי המצב העסקי של החברה.

קורלסנס השיקה בסוף השנה שעברה את המוצר שלה והספיקה מאז להיכנס לשני לקוחות פיננסיים גדולים, כך מעיד הדו"ח של פרוסיד.

על-פי הדו"ח השנתי מסוף מארס שעבר, שווייה של קורלסנס עומד על כ-11 מיליון דולר.

"האסטרטגיה שלנו היום היא למכור מספר גדול של עסקאות קטנות", אומר אורן אליאס, מייסד ומנכ"ל קורלסנס.

ההתייחסות לגודל העסקאות היא משמעותית, מכיוון שהחברה הישראלית המתחרה באותה המשבצת, אופטיר, מבצעת עסקאות במיליוני דולרים ולעתים אף יותר מכך.

שיטת העבודה של קורלסנס, כך מתברר היא שונה, ואליאס מעדיף, לטענתו, מוצר שיכול להיות מוטמע בקלות וכך להגיע למספר גדול יותר של לקוחות.

בראיון ל"גלובס" בדצמבר שעבר אמר סומך לגבי סוגיית גיוס הכספים לקורלסנס מעבר למשקיעים הקיימים, כי "אנחנו מאמינים בחברה, ולא כדאי לנו ללכת כרגע לגיוס חיצוני ולכסח את השווי.

"זו אחת ההשקעות הטובות שתהיה לקרן שלנו, בגלל הטכנולוגיה המתקדמת. אנחנו מחפשים כסף שיאפשר לנו להחזיק את החברה בשנתיים הקרובות ואחר-כך השוק ייראה אחרת. כרגע אין הרבה תחרות".