עורכים ב"מעריב" מנסים למנוע את התפטרות גלעזר ויובל: ייפגשו הערב עם הדירקטוריון

מאז נודע על התפטרותם של דורון גלעזר ורות יובל, אשר לא הסכימו לדרישת הדירקטוריון לבצע קיצוצים נוספים בעיתון - מנסים עובדי "מעריב" לתווך בין הצדדים בכדי להשאיר את שני העורכים הראשיים בתפקידם

עובדי עיתון "מעריב " ממשיכים להילחם במטרה למנוע את התפטרותם של העורכים הראשיים, דורון גלעזר ורות יובל: ל"גלובס" נודע כי בעוד שעה צפויה להתקיים פגישה בין נציגי עורכים בכירים ב"מעריב" לבין נציגי הדירקטוריון של העיתון, במטרה לנסות ולתווך בין גלעזר ויובל לבין הדירקטוריון.

מאז היוודע דבר התפטרותם של גלעזר ויובל, אשר לא הסכימו לדרישת הדירקטוריון לבצע קיצוצים נוספים בעיתון - מנסים עובדי "מעריב" להפעיל לחצים במטרה לתווך בין הצדדים, בכדי להשאיר את שני העורכים הראשיים המשותפים בתפקידם.

כזכור, שלשום (ב') הודיעו גלעזר ויובל במפתיע על התפטרותם מהתפקיד העורכים הראשיים של "מעריב" לאחר כשנה וחצי בלבד. גלעזר ויובל נימקו את החלטתם "בחילוקי דעות תקציביים". גורמים בעיתון טוענים כי השניים לא הסכימו לקיצוץ נוסף בעובדים ובשכר, מעבר למה שתוכנן לפני כחודשיים. החלטה זו הפתיעה הן את העובדים והן את מו"ל העיתון, עופר נמרודי.

"גלעזר ויובל מתפטרים על רקע חילוקי דעות תקציביים עם דירקטוריון החברה, שאינם מאפשרים להם למלא את תפקידם בהתאם לתפיסות המקצועיות ולאופן שבו הם רואים את פיתוחו של העיתון", נכתב בהודעה משותפת שיצאה מ"מעריב" שלשום. עוד הכצס בהודעה כי "גלעזר ויובל ימשיכו בתפקידם עד למינויו עורך ראשי חדש לעיתון".

ההחלטה על ההתפטרות נבעה כאמור מדרישה של דירקטוריון "מעריב" מגלעזר ויובל לגל קיצוצים נוסף, בנוסף לזה שכבר בוצע לפני מספר חודשים. על-פי הערכות, גל הפיטורים הנוכחי שנדרש מהם היה סגירת המגזין היומי והפסקת העובדה של הפרילנסרים בעיתון לזמן בלתי מוגבל.

עם ההודעה על התפטרותם של השניים אמר נמרודי בתגובה: "אני מצר על החלטתם. רותי ודורון עשו עבודה מעולה בעיתון. אני מאחל להם הצלחה בהמשך דרכם".