הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: פלאפון והצדפות באמצעות אדלר-חומסקי

קמפיין המשפחה של סלקום במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות ■ פרסומת הסלבס של רשות המים עדיין האהובה ביותר

הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 16.7% - גבוה מממוצע הזכירות החצי שנתי ב-20%. שיעורי האהדה של הפרסומת עומדים על 10.4%מה שמציב אותה במקום השישי בטבלת הפרסומות האהובות.

הפרסומת לסלקום באמצעות מקאן-אריקסון ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מזכירה כי במהלך השבועות האחרונים הפרסומות לפלאפון וסלקום היו בתחרות צמודה על המקום הראשון בטבלה. עם זאת, הפרסומת של סלקום עדיין שומרת על יתרון ברמת האהדה ביחס לפרסומת החדשה של פלאפון.

הפרסומת של רשות המים באמצעות לפם ממוקמת השבוע במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות.

הפרסומת לבנק הפועלים באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי היא המושקעת ביותר מבחינה השקעה במדיה עם כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון.

השבוע ארבע פרסומות שנכללות ברשימת הפרסומות בעלות ההשקעה התקציבית הרחבה ביותר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) נכללות גם ברשימות הפרסומות הזכורות והאהובות: בנק הפועלים, פלאפון, בזק ושירותי בריאות כללית.

מנתוני יפעת עולה כי חלה השבוע עליה קלה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו, ומספרן עומד על 235, לעומת 206 בשבוע שעבר. כמו כן, חלה עלייה קלה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים, כאשר השבוע סך התקציבים עומד על כ-35.1 מיליון דולר, לעומת 29.4 מיליון בשבוע שעבר.