דפי זהב משיקה את אתר d-home במסגרת מהלך כולל בעלות של 250 אלף שקל

השקת אתר d-home, המיועד לגולשים שעוברים דירה, היא חלק מכניסתה של דפי זהב לאתרי נישה מתמחים ■ המידע באתר מציג פיתרון לשלבי מעבר הדירה השונים, כגון שירותי הדברה, מנעולנים ושירותי הובלות

למרות מצבה הפיננסי הרעוע של דפי זהב, החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה באינטרנט ומשיקה היום (ב') את האתר d-home, המיועד לגולשים שעוברים דירה. השקת האתר היא חלק מכניסתה של דפי זהב לאתרי נישה מתמחים, מהלך שמוערך בכ-250 אלף שקל.

האתר נועד להוות פיתרון כולל לכל שלבי מעבר הדירה, החל מההכנות המקדימות וכלה במעבר הדירה עצמו. האתר מכיל אינדקס תחומים מוגדר בתחום מעבר הדירה, מנוע חיפוש מתקדם, מגוון רחב של כתבות תוכן, טיפים, קופוני הנחה, מבצעים ועוד. המידע באתר מציג פיתרון לשלבי המעבר השונים, כגון שירותי הדברה, מנעולנים ושירותי הובלות.

לדברי זאב גרובר, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של דפי זהב, "לאחר מיצוי רוב הזדמנויות הרכישה בשוק האינטרנט הישראלי, החלטנו להמשיך את העמקת אחיזתנו בזירה באמצעות הקמה עצמאית של אתרי נישה מתמחים. לצורך כך אנו יוצאים במהלך רב תחומי, שנועד להקל על חיי הצרכנים ולהביא להם מידע ספציפי לפי נישות שזוהו על-ידנו כמעוררי עניין. השקת אתר d-home היא השלב הראשון במהלך כולל הצפוי לרקום עור וגידים בשנה הקרובה".

דפי זהב נמצאת בשליטת BCM שבבעלות בבקוק אנד בראון, קרן השקעות אוסטרלית שהודיעה לאחרונה על פשיטת-רגל, וכתוצאה מכך נמצאת דפי זהב על המדף. עוד קודם לכן נקלעה דפי זהב לקשיים, על רקע מסע רכישות בשנים האחרונות, בעיקר בתחום האינטרנט. החובות של דפי זהב מוערכים בכחצי מיליארד שקל: כ-350 מיליון שקל באיגרות חוב, וכ-160 מיליון שקל נוספים חוב לבנק הפועלים .

בין האתרים שבשליטת הקבוצה, מלבד אתר דפי זהב, ניתן למצוא את אתר השוואות המחירים Zap, אתר המסעדות Rest, וויקנד, מתחתנים, דוקטורס, גיל הזהב, איי-לימודים, מדס, פרופסור ושבוז.