טויוטה משיקה את הפריוס החדשה ויוצאת למלחמה בהונדה: תמשיך לשווק את הפריוס הישנה במחיר של האינסייט

בצעד חסר תקדים החליטה טויוטה להמשיך ולמכור את הפריוס הישנה במקביל לפריוס החדשה במחיר זהה לאינסייט הנוכחית שעומד על כ-19,800 דולר ■ בטויוטה טוענים כי לפריוס החדשה יש 80 אלף הזמנות

יצרנית המכוניות הגדולה בעולם, חברת טויוטה היפנית, השיקה היום רשמית את הדגם החדש של המכונית ההיברידית שלה - הטויוטה פריוס. בחברה ציינו כי רשמו כבר 80 אלף הזמנות לדגם החדש שאמור להתחרות במכונית האינסייט של הונדה שבחודש אפריל היתה הרכב הנמכר ביות ביפן.

טויוטה הודיעה כי היא מתכוונת למכור 400 אלף מכוניות בשנה מהדגם החדש. מחירה של הפריוס החדשה ביפן יעמוד על 21,600 דולר, מחיר זול יותר מהדגם הקודם של הפריוס. טויוטה מצפה למכור כ-1000 פריוסים בחודש ביפן, ובצעד חסר תקדים בכדי להתחרות באינסייט של הונדה, הודיעה על המשך מכירת הפריוס הישנה במחיר זהה לאינסייט הנוכחית שעומד על כ-19,800 דולר.

טויוטה פריוס

הדגם החדש הוא הדגם השלישי של הפריוס מאז שהושק הדגם לראשונה בשנת 1997. הפריוס היא המכונית ההיברידית הנמכרת בעולם כשעד היום, נמכרו 1.25 מיליון כלי רכב מסוג זה ב-40 מדינות ברחבי העולם.

הפריוס החדשה מתהדרת בצריכת דלק של 21.2 ק"מ לליטר, לעומת הפריוס הישנה שצריכת הדלק שלה עמדה על 19.5 ק"מ לליטר.

הונדה מכרה ביפן 19,492 כלי רכה מסוג אינסייט מאז שהושקה המכונית ביפן. בנוסף, מכרה החברה 2,665 כלי רכב בארה"ב. האינסייט היא רכב קטן יותר משמעותית מהפריוס ואמור לפנות לפלח שוק שונה.

הונדה אינסייט