מצעד בכירי ההיי-טק לישראל לא נעצר לרגע: ריי אוזי, מחליפו של ביל גייטס במיקרוסופט, מגיע לארץ

אוזי, ארכיטקט התוכנה הראשי של מיקרוסופט, יגיע לישראל כאורח מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל ויהיה הנואם המרכזי בכנס Think.Next שתקיים החברה בתל אביב

משבר כלכלי או לא, מצעד בכירי תעשיית ההיי-טק שמגיע לישראל לא נעצר לרגע. לאחר מעט יותר משנה בה לא ביקר בישראל אחד מחברי ההנהלה הבכירה של מיקרוסופט , יבקר בישראל בסוף החודש הבא ריי אוזי, מי שמחליף בפועל את ביל גייטס ונושא בתפקיד של ארכיטקט התוכנה הראשי של החברה. אוזי, שעבורו זהו הביקור הראשון בישראל, יגיע כאורח מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל ויהיה הנואם המרכזי בכנס Think.Next שתקיים מיקרוסופט בתל אביב.

אוזי הצטרף למיקרוסופט בשנת 2005 בעקבות רכישת חברת Groove שבבעלותו והתפקיד הראשון שמילא היה המנהל הטכני הראשי של החברה. בשנת 2006, עם הודעתו של ביל גייטס על פרישה קרובה, התחלק תפקידו של מייסד החברה בין אוזי, שקיבל את הצד של התכנון האסטרטגי-טכנולוגי כארכיטקט התוכנה, קרייג מנדי, שהתמנה למנהל המחקר הראשי של החברה, וכמובן סטיב באלמר, מנכ"ל החברה בשנים האחרונות.

במסגרת הביקור בישראל צפוי אוזי, כמו אורחים מכובדים אחרים המגיעים ממיקרוסופט, להיחשף למספר גדול של יוזמות טכנולוגיות בעיקר בכנס שבו הוא צפוי להשתתף. על פי הודעת מיקרוסופט היום, אוזי יעניק למפתחים שיציגו בכנס פרסים ותעודות הצטיינות. מרכז הפיתוח המקומי של מיקרוסופט, שבראשו עומד משה ליכטמן, נשיא המו"פ בישראל, מעסיק כיום כ-600 עובדים, לאחר סדרת רכישות שביצע כאן בשלוש השנים האחרונות. ממרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל, מסרו כי "הביקור יהיה ללא ספק חוויה טכנולוגית ממדרגה ראשונה הן למרכז המו"פ והן לקהילת ההיי-טק הישראלית".