רד-בנד נכנסת לספקיות הסלולר: חתמה הסכם עם דוקומו היפנית

לפי הערכות, היקף העסקה שחתמה ספקית תוכנות העדכון מרחוק להתקנים ניידים, יהיה מיליוני דולרים בודדים ■ רד-בנד הייתה אחת מחברות הסטארט-אפ המבטיחות של "גלובס" ב-2008-2007

ספקית תוכנות העדכון מרחוק להתקנים ניידים רד-בנד, חתמה ל הסכם ראשון עם ספקית משמעותית של שירותי תקשורת. המדובר ב-NTT docomo היפנית, אחת ממפעילות הסלולר המובילות בעולם. רד-בנד הייתה אחת מחברות הסטארט-אפ המבטיחות של "גלובס" ב-2008-2007.

היקף ההסכם, שיהיה רב-שנתי, אינו מפורט בהודעת החברה. אבל, לפי הערכות, מדובר במיליוני דולרים בודדים. החברה סיימה את 2008 עם מכירות בהיקף של כ-30 מיליון דולר.

רד בנד, שמנוהלת על-ידי יורם זלינגר, מפתחת תוכנה המיועדת לעדכון תוכנות על-גבי טלפונים סלולריים מרחוק (FOTA) וניהול תקשורת בין מכונות (M2M).

אין זה שיתוף הפעולה הראשון של רד-בנד עם דוקומו. בסוף 2008 רד-בנד חתמה על שלושה חוזים ביפן עם יצרניות הטלפונים הניידים NEC, SHARP ו-JRC.

המכשירים של NEC, ציינה אז רד-בנד, מיועדים לדוקומו. מדובר בחוזה המשך להתקשרות קודמת משנת 2006, בה NEC שילבה את התוכנה ב-17 דגמים.

על-פי חברת המחקר OVUM, רד-בנד מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בשוק הטלפונים הסלולריים שניתנים לעידכון על-ידי תוכנה מרחוק, עם כ-60% מהמכשירים המאפשרים זאת.

בסוף 2008 הודיעה רד-בנד כי התוכנה שלה משולבת בכ-400 מיליון סלולריים בעולם.

מאז הקמתה רד-בנד גייסה כ-33 מיליון דולר, כאשר את ההשקעה האחרונה, בהיקף של כ-10 מיליון דולר, היא קיבלה בספטמבר 2008 מהקרנות קורל קפיטל, כרמל, גריילוק, פיטנגו, אינפיניטי ופועלים שוקי הון.