הסכם לג'נגו עם TVCabo מפורטוגל ב-5-7 מיליון אירו

ההסכם של ג'נגו, המפתחת ומוכרת תוכנה ושרותי ערך מוסף לבית ולמשרד, עם חברת התקשורת בכבלים הפורטוגלית מהווה, לטענת המנכ"ל ערן רום, סנונית של שינוי אסטרטגי שביצעה החברה

חברת ג'נגו חתמה על הסכם רב-שנתי עם חברת התקשורת בכבלים הפורטוגלית - TVCabo ZON. היקף ההסכם לא פורסם, אבל גורמים המעורבים בעסקה מסרו כי הוא עומד על 5-7 מיליון אירו.

ג'נגו, שנרכשה בידי NDS לפני כשנתיים וחצי תמורת 107.5 מיליון דולר, מפתחת ומוכרת תוכנה ושרותי ערך מוסף לבית ולמשרד.

במסגרת העסקה הנוכחית, תספק ג'נגו ל-TVCabo חבילת מוצרים, הכוללת תוכנה לנתבים חכמים ביתיים (Residential Gateway) ותוכנה לנתבים משרדיים.

התוכנה של ג'נגו מפחיתה משמעותית את עלויות התמיכה בלקוחות, ומאפשרת ניהול מרחוק של כל הנתבים המותקנים אצל לקוחות הקצה. עבור החברה הפורטוגלית מדובר בהזדמנות להגדיל את ההכנסה הממוצעת ללקוח, לקצר ולייעל את השירות והטיפול בבעיות אצל לקוחות, וכן להשיק שירותים חדשים.

הנתבים האלחוטיים לבתים פועלים בטכנולוגית 3.0 DOCSIS, המאפשרת מהירות גלישה בקצבים של עד 320 מגה-ביט לשנייה. התוכנה תאפשר לספק את הביקוש לבידור דיגיטלי בבית, טלפוניה מתקדמת, גלישה אלחוטית והורדת קבצי מוזיקה וסרטים.

משתמשי קצה של משרדים קטנים ובינוניים יוכלו לקבל נתב המאפשר צרכים משרדיים בתחומי הטלפוניה, שיתוף קבצים, מדפסות, תקשורת נתונים, תקשורת פנים משרדית ושיחות ועידה.

ערן רום, מנכ"ל ג'נגו, טוען כי העסקה הנוכחית היא סנונית של שינוי אסטרטגי שביצעה החברה. לדבריו, "לפני כשנתיים הרחבנו את ההיצע העסקי וכיום אנחנו לא פונים דרך יצרני החומרה, אלא ישירות למפעילי תקשורת. הרעיון היה שפנייה לספקי התקשורת תאפשר ללקוחות שלנו גמישות גדולה יותר".