מנכ"ל BMC בביקור בישראל: "לא הגענו לתחתית הביקושים"; בכיר בחברה: "נוסיף 20 עובדים למרכז הפיתוח בת"א"

בוב ביצ'אמפ הגיע השבוע לביקור בישראל מלווה במספר בכירים נוספים, בכדי לחגוג עשור לפעילות המקומית של החברה, מאז רכשה BMC את חברת "הממד החדיש" תמורת כ-650 מיליון דולר

המשבר הכלכלי מכה בכל מקום בעולם ההיי-טק, אבל יש מקומות שמצאו גם זמן לחגוג - בחברת BMC, לדוגמה. מנכ"ל החברה, בוב ביצ'אמפ, הגיע השבוע לביקור בישראל מלווה במספר בכירים נוספים, בכדי לחגוג עשור לפעילות המקומית של החברה, מאז רכשה BMC את חברת "הממד החדיש" תמורת כ-650 מיליון דולר. את אזכור האירוע חגגה החברה עם שר התמ"ת, בנימין בן-אליעזר, שאמר כי "ישמח לתמוך בצמיחת החברה בישראל".

דברים רבים השתנו בפעילות BMC בעשור הזה, גם בישראל וגם בעולם, וב-BMC מעדיפים להסתכל על שוק ה-IT כיום בזהירות. למרות זאת, החברה דיווחה בדו"חות הרבעוניים האחרונים על גידול משמעותי במספר העסקאות בחודש מארס לעומת החודשים ינואר-פברואר, מה שמרמז אולי כי הוצאות ה-IT הארגוניות מתחילות לצמוח מחדש. "מוקדם להגיד אם מדובר בשיפור אמיתי", אומר ביצ'אמפ בראיון ל"גלובס", "אני לא יכול לומר שכבר הגענו לתחתית של הביקושים".

המרכז בישראל יורחב

ממעוף הציפור, BMC יכולה להרגיש די בנוח. החברה סיימה את הרבעון הראשון עם מכירות של כ-475 מיליון דולר - גידול של 3% לעומת הרבעון המקביל. רוב הצמיחה הגיעה מרכישת Blade-Logic באפריל שעבר, שפועלת בתחום הניהול האוטומטי של מרכזי הנתונים הארגוניים.

Blade-Logic גם אחראית על התחום המעניין ביותר כיום בפעילותה של BMC - שיתוף הפעולה עם סיסקו. זו האחרונה הודיעה לא מכבר על אסטרטגיה חדשה, במסגרתה תספק למרכזי הנתונים הארגוניים פתרון חומרה שיתבסס על וירטואליזציה ותקשורת מהירה. "סיסקו התקשרה ביוני שעבר וביקשה מאיתנו לחתום על מסמך סודיות, והציעה לנו לשתף פעולה באספקת פתרונות ניהול לחומרה שהם יציעו. כך זה התחיל", מספר ביצ'אמפ.

BMC מתכננת לספק את יכולת הניהול של המערכת הזו, על בסיס הטכנולוגיה של Blade-Logic. "חלק משמעותי מהפיתוח של Blade-Logic נעשה בישראל", אומר פול אבנון, שמנהל את המו"פ בחטיבת ה-EMS של החברה שפועלת גם בתחום ניהול משאבי המחשוב הווירטואליים, "אם כי החלק שמיועד עבור הפעילות עם סיסקו מפותח ברובו, כרגע לפחות, בארה"ב".

מרכז הפיתוח של החברה בישראל מעסיק 150 עובדים בתל-חי וכ-250 עובדים ברמת החי"ל בתל-אביב. "בכוונתנו להגדיל את הפעילות בתל-אביב בכ-10% בשנה הקרובה", אומר אבנון - כלומר, תוספת של כ-20 עובדים.