מאינד חזרה ברבעון הראשון לרווח מתואם של 327 אלף דולר

זאת, לאחר שברבעון זה היא לא מחקה בגין ARS ■ בהכנסות חל קיטון של 19.6% ל-4.1 מיליון דולר

חברת מאינד דיווחה היום (ד') על קיטון של 19.6% בהכנסות הרבעון הראשון ל-4.1 מיליון דולר, לעומת הכנסות בהיקף 5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי הסתכם ל-289 אלף דולר, למול 102 אלף דולר ברבעון הראשון אשתקד, גידול של כ-183%.

הרווח הנקי על בסיס GAAP עמד על 212 אלף דולר, או סנט בודד למניה, לעומת הפסד של 461 אלף דולר, או 2 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי Non-GAAP הגיע ל-327 אלף דולר, או 2 סנט למניה, לעומת הפסד של 268 אלף דולר, או סנט בודד למניה, ברבעון המקביל.

תזרים המזומנים התפעולי של החברה הסתכם ל-596 אלף דולר. צבר ההזמנות, נכון לתום מארס, כולל הזמנות בסך 7.7 מיליון דולר, שהחברה מתכננת לחייב עד סוף השנה.

במסגרת תוכנית ה-Buy Back, אותה החלה החברה בנובמבר 2008, היא רכשה עד לסוף מארס 2.3 מיליון מניות בכ-1.8 מיליון דולר. מהחברה נמסר כי "אנו מוספים להאמין שרכישת המניות היא השקעה טובה, ועולה בקנה אחד עם האינטרסים שלנו. אנו סבורים כי הרכישה העצמית במחירים אלו תייצר ערך לבעלי מניותינו, וזהו שימוש הולם במשאבים שלנו".

ברבעון זה מאינד לא ביצעה מחיקות בגין השקעתה ב-ARS, ניירות ערך שהנזילות שלהם נפגעה בשל המשבר. האחזקה בהם כלולה גם בתוצאות GAAP וגם ב-NON GAAP - מה שמסביר למה החברה עברה מהפסד אשתקד לרווח ברבעון הראשון השנה.

בתוך כך, בהמשך להודעת החברה מה-20 בפברואר 2008, לפיה היא דרשה פתיחה בהליך בוררות כנגד קרדיט סוויס, שלטענתה אמור היה להשקיע כספים של החברה ב-ARS נזילים במיוחד, אך ללא אישורה, השקיע ב-CDOs (Collateralized Debt Obligations), הבוררות נקבעה ליוני 2009, אך נדחתה לנובמבר-דצמבר.

מוניקה אייזנגר, מנכ"לית ויו"ר מאינד: "אנו מרוצים מאד מכך שצפינו את ההתדרדרות בשוק והתכוננו בהתאם. יישמנו צעדי יעילים לצמצום הוצאות, ואנו כבר עדים לחלק מההשפעות של צעדים אלו ברווח התפעולי שלנו. נמשיך לשאוף לשיפור בשולי הרווחיות התפעולי במונחי non-GAAP ושמירה על תזרם מזומנים חיובי. כמו שציינו במהלך השנה שעברה, המצב בשוקי האשראי משפיע על הפעילות הכלכלית ברחבי העולם ועל החלטותיהם של הלקוחות, החדשים והקיימים. אנו מאמינים באסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו, ובינתיים, אנו שבעי רצן מההכנסות שלנו, כמו גם מתזרים המזומנים".

מאינד סי.טי.איימאינד סי.טי.איי