אלרוב נדל"ן עברה ברבעון הראשון לרווח נקי של 43.8 מיליון שקל

רשמה עלייה של 48% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, שהסתכמו ב-125.9 מיליון שקל ■ תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון בכ-26.5 מיליון שקל, גידול של 53% לעומת הרבעון המקביל

חברת אלרוב נדל"ן , דיווחה הבוקר על תוצאות הרבעון הראשון של 2009. בשורה העליונה, רשמה החברה עלייה של 48% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד שהסתכמו ב-125.9 מיליון שקל. בשורה התחתונה, החברה עברה ברבעון הראשון של 2009 לרווח נקי של 43.8 מיליון שקל לעומת הפסד של 38.6 מיליון שקל ברבעון המקביל.

הרווח התפעולי ברבעון הראשון זינק ל-43.4 מיליון שקל לעומת 11.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון בכ-26.5 מיליון שקל, גידול של 53% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

שוויו ההוגן של הנדל"ן להשקעה (שאינו כולל את הנדל"ן בהקמה) הינו כ-3.6 מיליארד שקל, המייצג עודף שווי על עלות הנדל"ן בספרים של כ-733 מיליון שקל. דמי שכירות מהאזור המסחרי של פרויקט היוקרה הירושלמי - ממילא הסתכמו ברבעון בכ-7.4 מיליון שקל, לעומת כ- 3.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בדמי השכירות מנכסים מניבים בחו"ל נרשמה עלייה של 26.3% והסתכמו בכ-39.3 מיליון שקל.

אלפרד אקירוב, יו"ר דירקטוריון אלרוב נדל"ן אמר כי "אנו ממשיכים להציג צמיחה בשכר הדירה הנובע מהנכסים המניבים באירופה ומהאזור המסחרי בממילא אשר נמצא בשלבי בנייה אחרונים. המלחמה בדרום והמצב הכלכלי בעולם השפיעו משמעותית על התיירות בארץ ובעולם, השפעה זו ניכרה בתוצאות מלון מצודת דוד. יחד עם זאת, אנו ממשיכים לראות בתחום המלונות בארץ ובעולם מנוע צמיחה עיקרי ומשקיעים בו את מירב מאמצינו. במהלך חודש יוני ייפתח מלון ממילא ירושלים, אנו ממשיכים בבנייתו של המלון באמסטרדם אשר מתוכנן להיפתח בתחילת שנת 2011 ואף ההתקדמות ב"קפה רויאל" בלונדון הינה בהתאם לציפיות וללוחות הזמנים".