אלי גוטמן חתם לעונה נוספת בהפועל ת"א; שכרו יקוצץ ב-10%

המאמן, שהרוויח בעונה החולפת כ-130 אלף דולר: "הסכמתי לבקשת מוני הראל להוריד בשכרי, וזאת כהערכה להשקעתו הרבה במועדון בשנים האחרונות" ■ כניסתו של אלי טביב לשותפות עם הראל בעונה הבאה בספק גדול

אלי גוטמן חתם היום (ה') רשמית על חוזה לעונה נוספת בהפועל ת"א. המאמן, ששכרו מוערך ב-130 אלף דולר לעונה, הגיע הבוקר לפגישה עם בעלי הקבוצה מוני הראל, בה סוכם כי הוא יישאר בבלומפילד גם בשנה הבאה ובמקביל יקצץ כ-10% משכרו. גוטמן אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "הסכמתי לבקשת הראל להוריד בשכרי, וזאת כהערכה להשקעתו הרבה במועדון בשנים האחרונות".

חתימתו של גוטמן לעונה נוספת מעמידה בספק גדול את כניסתו הצפויה של אלי טביב לשותפות בהפועל, זאת מאחר וטביב העדיף לראות בעונה הבאה מאמן אחר על הקווים. כך או כך, ל"גלובס" נודע כי במידה ומוני הראל יצליח למצוא גורמים שיעזרו לו להחזיק את הקבוצה וישקיעו בה כסף בעונה הבאה, הרי שבמצב כזה הוא יעדיף בכל מקרה לא להכניס את טביב לשותפות.

הקיצוץ בשכר המאמן הוא חלק ממגמה במועדון להוריד את תקציב הקבוצה בעונה הבאה. כמה משחקניה הבכירים של הפועל, דוגמת צמד הזרים הבולגרים אלין טופוזקוב ודימיטאר טלקיסקי, מסיימים את החוזים שלהם העונה ויישארו רק בתנאי שיסכימו לקצץ בשכרם.