בתואר אחד באיירן מינכן הצליחה לזכות

הקבוצה הבווארית תקבל העונה 25.1 מיליון אירו מזכויות השידור של הבונדסליגה, יותר מכל מועדון אחר בגרמניה ■ האלופה מוולפסבורג במקום השמיני בלבד עם 20.2 מיליון אירו, זאת בשל שיטת חלוקת הכספים הייחודית

מינהלת ליגת הכדורגל הגרמנית (DFL) תחלק העונה 433 מיליון אירו מכספי זכויות שידור ל-36 המועדונים בשתי הליגות הבכירות במדינה. 79% מהסכום (342 מיליון אירו) יגיע לקופתן של קבוצות הבונדסליגה. המרוויחה הגדולה השנה היא באיירן מינכן, שתקבל 25.1 מיליון אירו. אחריה מדורגות שאלקה (24.4 מיליון), המבורג (23.7), ורדר ברמן (23) ושטוטגרט (22.3 מיליון אירו). וולפסבורג, שזכתה אתמול (שבת) באליפות מפתיעה, רק במקום השמיני עם 20.2 מיליון אירו.

למרות זאת, "הזאבים" יוכלו להתנחם בעובדה שהקבוצה שלהם רשמה השנה את הקפיצה הכי משמעותית - עלייה של 2.98 מיליון אירו לעומת הסכום שקיבלו אשתקד, וזינוק של ארבעה מקומות בדירוג הבונוסים הכללי. "המפסידה" הגדולה ביותר השנה היא ברמן, שדורגה שנייה אשתקד והפעם הסתפקה ב-1.38 מיליון אירו פחות מהעונה הקודמת.

שיטת חלוקת הכספים בשתי הליגות הבכירות בגרמניה נקבעת לפי המיקום של הקבוצות בארבע העונות האחרונות, כאשר המשקל הרב ביותר באופן יחסי ניתן לעונה האחרונה.