למרות החוב הפיננסי של קבוצת דפי זהב: השקה מחדש לאתר המסעדות Rest

בהשקה מחדש יושקעו 1.5 מיליון שקל, זאת בנוסף לקמפיין פרסומי בהשקעה של 2 מיליון שקל ■ בקרוב ישיק Rest אפליקציה שתתממשק עם טוויטר וטוקר, כאשר הטוויטים יוצמדו לתוצאות החיפוש שבאתר

"יצאנו למחקר מעמיק עם הגולשים לפני חצי שנה במטרה לגבש אסטרטגיה. Rest הוקמה לפני 11 שנה לתוך עולם ללא אינדקסים והיא הביאה בשורה - מעבר לחיפוש מסעדות אינטרנטי", כך אמר איתן זינגר, מנכ"ל Rest, אתר המסעדות מקבוצת דפי זהב, במסגרת מסיבת עיתונאים לרגל השקת האתר החדש.

"לאורך השנים החלל התמלא במתחרים שעושים אותו הדבר, ו-Rest היתה צריכה להמציא את עצמה מחדש", אמר זינגר.

במהלך הנוכחי הושקעו 1.5 מיליון שקל. "מדובר בסכום לא מבוטל עבור אתר טריטוריאלי, ואנחנו מאמינים שזה יניב תשואה יפה באופן מיידי", הוסיף זינגר. לצד ההשקעה הזו, יעלה קמפיין פרסומי בהשקעה של 2 מיליון שקל.

באתר החדש ניתן מקום מרכזי לתיבת החיפוש, שגם מאפשרת למשתמשים למצוא מסעדות על-פי מקומות פנויים, ולהזמין מקומות באמצעות האתר. האתר גם שודרג ברמת התוכן, שבא לידי ביטוי במדור וידיאו חדש שנקרא "אפרטיף", אשר מסקר את הנעשה מאחורי הקלעים של מסעדות ובתי-קפה. זאת לצד מדור של ביקורת מסעדות.

ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב, התייחס לשאלת החוב הפיננסי של דפי זהב, העומד על כ-500 מיליון שקל, ואמר כי "דפי זהב נמצאת במתווה של הסדר. מעבר לחוב הפיננסי, שנוצר ממימון רכישת דפי זהב על-ידי מרקסטון, יש לדפי זהב 3 חברות פעילות שמייצרות מזומנים: דפי זהב, די גרופ ודן אנד ברדסטריט. היכולת שלנו להמשיך ולתפקד היא מה שמבטיח את המשך הרלוונטיות, וזה משרת את האינטרסים של כל השחקנים. אנחנו עושים את המהלכים באופן צנוע, אבל להבנתי המקצועית - מדובר בהשקעות חיוניות להתפתחות".

לצד האתר הישראלי, קיים גם Rest גלובל, שנותן מידע לגבי מסעדות ב-12 מדינות בעולם. "אנחנו אספנו את המידע הראשוני, אבל העורך הראשי הוא הגולש", אמר זינגר. "המודל העסקי פה הוא פרסום בלבד, ולא תשלום המגיע מבתי העסק, כפי שקיים ב-Rest". במהלך הזה הושקעו 50 אלף שקל.

באתר יש גם הפנייה לאתר Rest Pro שמספק תמיכה לשוק המסעדנות, בו הושקעו 350 אלף שקל, והפנייה חאתר המשלוחים, בשיתוף-פעולה עם חברת המשלוחים התפנוקיה, שבו הושקעו 200 אלף שקל.

זינגר הוסיף כי תחום הסלולר יילך ויצבור תאוצה, "וכל נושא הטוויטר והרשתות החברתיות הוא משהו שנעלה איתו בקרוב, וזה ייתן ערך לגולשים. ניצור אפליקציה שתתממשק עם טוויטר וטוקר, והטוויטים יוצמדו לתוצאות החיפוש שבאתר".