רשת
רמי לוי שיווק השקמה, שדיווחה היום (א') על דו"חותיה הכספיים לרבעון הראשון השנה, הציגה שיפור בכל הפרמטרים.
הכנסות הרשת צמחו ב-22% והסתכמו ב-265.2 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 216.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הנתון כולל את הכנסות 14 הסניפים הנמצאים בבעלות הרשת, ואינו כולל את הכנסות שני הסניפים הפועלים בזכיינות. כמו כן, הנתון אינו כולל גם את מכירות מחלקת הבשר והעוף הפועלת אף היא בזכיינות.
"התחרות והמיתון שחקו את המחירים", מודה היום רמי לוי, בעל השליטה ברשת. לדבריו, "סל הקנייה הממוצע ירד כתוצאה מהמיתון, ואנחנו רואים מעבר למוצרים זולים יותר. אצלנו המחירים ירדו מרבעון לרבעון".
הרווח התפעולי צמח ברבעון ב-17.2% והסתכם ב-16.3 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של 13.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה. לעומת זאת, שיעור הרווח התפעולי נשחק ועמד על 6.2%, לעומת שיעור של 6.4% ברבעון המקביל ב-2008. הרשת מייחסת את הירידה בשיעור הרווח התפעולי להוצאות שהיו לה בגין פתיחת 3 סניפים חדשים.
בשורה התחתונה רושמת הרשת עלייה של 58.5% ברווח הנקי שהסתכם ב-14.6 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 9.2 מיליון שקל ברבעון הראשון ב-2008.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.