סמדר קילצ'ינסקי תוביל קמפיין לרשת אופנת נעלי הנוחות FLY FOOT GROUP לקיץ 2009, עבור סכום מוערך של 10,000 דולר.
הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום נמסיס ויכלול קטלוג חדש, פרסום במגזר הדתי והרוסי, פרסום במדורי אופנה ונשים ובנקודות המכירה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.