סמדר קילצ'ינסקי תוביל קמפיין לרשת נעלי FLY FOOT GROUP עבור כ-10,000 דולר

הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום נמסיס ויכלול קטלוג חדש, פרסום במגזר הדתי והרוסי, פרסום במדורי אופנה ונשים ובנקודות המכירה

סמדר קילצ'ינסקי תוביל קמפיין לרשת אופנת נעלי הנוחות FLY FOOT GROUP לקיץ 2009, עבור סכום מוערך של 10,000 דולר.

הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום נמסיס ויכלול קטלוג חדש, פרסום במגזר הדתי והרוסי, פרסום במדורי אופנה ונשים ובנקודות המכירה.