הדוגמנית ומעצבת הפנים ג'ני צרוואני נבחרה להוביל את קמפיין רשת האופנה "HDL דפנה לוינסון" לאביב-קיץ 2009, עבור סכום מוערך של 100 אלף דולר לשנה.
צרוואני מחליפה את הילה נחשון שהובילה את קמפיין הרשת בעונות האחרונות.
רשת דפנה לוינסון מונה כיום 20 חנויות ברחבי הארץ ושתי חנויות נוספות בבודפשט שבהונגריה ובלימסול בקפריסין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.