ג'ני צרוואני תוביל קמפיין לרשת "HDL דפנה לוינסון" עבור סכום מוערך של 100 אלף דולר

תחליף את הילה נחשון שהובילה את קמפיין הרשת בעונות האחרונות ■ רשת "HDL דפנה לוינסון" מונה כיום 20 חנויות ברחבי הארץ ושתי חנויות נוספות בהונגריה ובקפריסין

הדוגמנית ומעצבת הפנים ג'ני צרוואני נבחרה להוביל את קמפיין רשת האופנה "HDL דפנה לוינסון" לאביב-קיץ 2009, עבור סכום מוערך של 100 אלף דולר לשנה.

צרוואני מחליפה את הילה נחשון שהובילה את קמפיין הרשת בעונות האחרונות.

רשת דפנה לוינסון מונה כיום 20 חנויות ברחבי הארץ ושתי חנויות נוספות בבודפשט שבהונגריה ובלימסול בקפריסין.