לקראת ההחלטה על עתיד ג'נרל מוטורס: עובדי תעשיית הרכב בקנדה הסכימו לקיצוץ בשכרם

86% מחברי איגוד עובדי תעשיית הרכב הקנדית (CAW) הצביעו בעד הסכם לקיצוץ בשכר עם החטיבה הקנדית של ג'נרל מוטורס ■ פולקסווגן עשויה לשתף פעולה עם BYD הסינית לייצור כלי רכב היברידים

86% מחברי איגוד עובדי תעשיית הרכב הקנדית (CAW) הצביעו בעד הסכם לקיצוץ בשכר עם החטיבה הקנדית של ג'נרל מוטורס . ראש האיגוד, קן לוונזה, אמר כי לעובדים לא היתה ברירה אלא להצביע בעד ההסכם.

נזכיר כי בשבוע שעבר, "הוושינגטון פוסט" דיווח כי ממשל אובמה מתכנן להוביל את ג'נרל מוטורס לתהליך פשיטת רגל מהירה כבר בשבוע הנוכחי. במסגרת התוכנית מתכנן הממשל להשקיע בחברה החדשה שתקום על חורבותיה של GM כ-30 מיליארד דולר לפחות, הפרטים עדיין נמצאים במו"מ בין נציגי הממשל להנהלת החברה.

עוד בתעשיית הרכב: פולקסווגן הודיעה אתמול (ב') כי היא בודקת את האפשרות לשת"פ עם קבוצת BYD הסינית (סימול: 1211 בהונג קונג) לשם ייצור כלי רכב היברידים (הממונעים גם על ידי דלק וגם על ידי חשמל. א.ה).

יצרנית מכוניות היוקרה פורשה המנסה להתמזג עם פולקסווגן, עלולה להפסיד חלק מהרווח של 17.3 מיליארד הדולר שהשיגה בשל אחזקה של אופציות על מניית פולקסווגן, משום שכנראה, אין לה את הכסף הדרוש כדי לממש את האופציות.