טוויטר - שירות המיקרו-בלוגינג שכבש את העולם בסערה, ישמש כבסיסה של תוכנית ריאליטי.
בשנה האחרונה צברה טוויטר פופולריות עצומה, לא מעט בשל השימוש הנרחב שעושים בה ידוענים רבים, ואולי אף בזכות הפרסום חינם אין כסף שהקנו לה פרשיות זיופי זהותם של המשתמשים המפורסמים.
החברה מסאן-פרנסיסקו חברה לקבוצת הבידור "רביילי וברילשטיין" כדי לפתח סדרת טלוויזיה ללא תסריט שבמרכזה קבוצת אנשים מן השורה, שיתחרו ביניהם בהתחקות על עקבותיהם של סלברטאים.
יוצרת הקונספט היא הסופרת המפיקה והתסריטאית אמי אפרון ("כוס תה").
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.