נוקיה פתחה היום את חנות האפליקציות שלה - בגירסה סלולרית ואינטרנטית

החנות תאפשר ללקוחות החברה לרכוש את התוכנות המתאימות לטלפוני נוקיה מתוך מגוון של 20,000 אפליקציות למכשירים החכמים של החברה ■ החנות זמינה למשתמשים מכל העולם בכתובת store.ovi.com

נוקיה פתחה היום (ג') באופן רשמי את חנות האפליקציות שלה - OVI. החנות, שזמינה הן בגירסה סלולרית והן ביגרסה אינטרנטית, תאפשר ללקוחות החברה לרכוש את התוכנות המתאימות לטלפוני נוקיה במקום אחד.

המהלך של נוקיה מגיע בעקבות חנויות של יצרניות טלפונים אחרים בעולם כמו בלקברי ואפל, כשהאחרונה הצליחה למכור מיליארד אפליקציות דרך החנות שלה בפחות משנה.

החנות זמינה למשתמשים מכל העולם בכתובת store.ovi.com, ועתידה להציע מגוון של 20,000 אפליקציות למכשירים החכמים של החברה, הפועלים על גירסת סימביאן.

בהמשך צפויה נוקיה להציע תוכנות לטלפונים של החברה הפועלים עם מערכת ההפעלה Series 60. נכון לעכשיו השירות פעיל על 50 דגמים של החברה, כולל דגם ה-N97 שעתיד לצאת בארץ במהלך חודשי הקיץ.

לקוחות ישראלים יכולים להוריד את האפליקציות החינמיות וגם לשלם בכרטיס אשראי על יישומים, אולם תשלום באמצעות המפעילה הסלולרית עדיין לא זמין. התשלום באמצעות המפעילות אפשרי רק אצל 8 מפעילות בעולם, כאשר AT&T צפויה להשיק את החנות בארה"ב בהמשך השנה.