פלאפון, סלקום ופרטנר מנסות למלא את החלל שנוצר מהיעדר חנויות מוזיקה דיגיטליות בישראל - דוגמת אייטיונז ושירות המוזיקה של נוקיה ■ דברים ששומעים משם לא שומעים מכאן
חברת המחקר הגרמנית Research2Guidance מעריכה כי שוק האפליקציות לטלפונים החכמים יגיע לשווי של 15 מיליארד דולר עד שנת 2013
יבואנית נוקיה בישראל, יורוקום, מנסה כבר תקופה ארוכה לקדם את חנות האפליקציות שלה - OVI לקהל הישראלי, בעקבות התחרות עם חנות האפליקציות של אפל ושל גוגל, ובעתיד הקרוב גם של סמסונג
הנפגעת העיקרית היא טלמפ הישראלית, הפועלת באירופה ■ בנוקיה טוענים כי השירות במודל החדש יכפיל את נתח השוק שלה, ויהיה זמין ב-74 מדינות וב-46 שפות
השירות החדש, שייקרא Smart Mail, יאפשר לקבל מיילים ישירות למכשיר מבלי להתחבר לשרתי הדואר ■ כל מכשירי פלאפון ברשת החדשה יתמכו באפליקציית דואר שהחברה פיתחה ביחד עם חברת emoze מבית אמבלייז
החנות תאפשר ללקוחות החברה לרכוש את התוכנות המתאימות לטלפוני נוקיה מתוך מגוון של 20,000 אפליקציות למכשירים החכמים של החברה ■ החנות זמינה למשתמשים מכל העולם בכתובת store.ovi.com