דלק נדל"ן גייסה כ-120 מיליון שקל במסגרת הנפקת הזכויות

בעל השליטה יצחק תשובה, בנק הפועלים, קבוצת דלק, איליק רוז'נסקי וחברי הדירקטוריון הזרימו לחברה במסגרת ההנפקה כ-82 מיליון שקל

חברת דלק נדל"ן , בניהולו של איליק רוז'נסקי, מדווחת היום (ד') כי השלימה בהצלחה את הנפקת הזכויות וגייסה כ-120 מיליון שקל.

במסגרת ההנפקה מימשו בעל השליטה בחברה, יצחק תשובה, בנק הפועלים , קבוצת דלק , איליק רוז'נסקי וחברי הדירקטוריון, אסי ברטפלד, ליאורה פרט לוין וגבי לסט, את הזכויות שבידיהם ורכשו מניות בהיקף כספי כולל של כ-82 מיליון שקל. בעלי המניות מקרב הציבור מימשו את זכותם בהיקף כספי כולל של כ-38 מיליון שקל.

השלמת חלוקת מניות דלק נדל"ן כדיבידנד בעין לפני כשבועיים, תאפשר, ככל הנראה, לחברה לעמוד בקריטריונים הנדרשים כדי להכלל ברשימת ת"א 100 של הבורסה בתל-אביב.

במסגרת ההנפקה, הוצעו לבעלי המניות בחברה כ-58 אלף מניות, באופן שבגין כל 20 מניות מוחזקות ניתן היה לרכוש 9 מניות חדשות, וזאת לפי מחיר של 2.07 שקלים למניה. נכון לסוף יום המסחר במועד הרלוונטי (ה-6 למאי 2009), עמד שער המניה על 4.65 שקלים, בהתחשב במחיר יחידות הזכות שהוצעו, המחיר "אקס זכויות" למניה עמד על 3.84 שקלים ושיעור ההטבה הסתכם ב-20.8%. ההטבה המשמעותית שניתנה לבעלי המניות במסגרת ההנפקה נועדה להגדיל את הסיכויים שכלל בעלי המניות של החברה יממשו את הזכויות שבידיהם לרכישת מניות.

איליק רוז'נסקי, מנכ"ל דלק נדל"ן, אמר היום: "הקצאת הזכויות הינה גיוס אקוויטי לכל דבר. לאחר תקופה ארוכה שבה לא היו גיוסי אקוויטי כל שהם בשוק ההון בכלל ובדלק נדל"ן בפרט, שבה החברה וגייסה כסף. המהלך הביא לגידול בהון העצמי בקופת המזומנים של החברה ובחוזקה הפיננסי. כפי שכבר ציינתי לאחרונה, אנו נמשיך ונפעל, בכל דרך אפשרית, על-מנת לחזק את החברה. הנפקת הזכויות, במסגרתה גייסנו היום כ-120 מיליון שקל, מצטרפת לתוכנית שלנו למימוש נכסים, במסגרתה מימשנו כבר נכסים בהיקף כולל המתקרב למיליארד שקל. צעד נוסף שיסייע לנו להתמודד עם התקופה הנוכחית הינו המהלך של מחיקת DGRE מהמסחר בלונדון".