ריטואל חוזר: עוה"ד אופיר נאור ורנן גרשט, השותפים של יוסי שגב, פורשים ומקימים משרד עצמאי

עם עזיבתם של נאור וגרשט, המקימים משרד עצמאי שיעסוק בליטיגציה, נותרו במשרד שגב 4 עורכי דין בלבד - ובהם שגב עצמו ובנו בועז ■ שגב יישאר כעת השותף היחיד המשרד

הריטואל חוזר על עצמו: עורכי הדין אופיר נאור ורנן גרשט, שני השותפים הבכירים של עו"ד ד"ר יוסי שגב, פורשים מהמשרד ומקימים משרד עצמאי - כך נודע ל"גלובס". נודע כי השניים טרם סיכמו את תנאי עזיבתם.

פרישות שותפים במשרד של שגב הפכו כבר לשגרה המתרחשת כל כמה שנים. העזיבה המשמעותית האחרונה נרשמה לפני כשנתיים, אז עזב ראש מחלקת הליטיגציה במשרד, יואב נרי, וחבר לרונאל פישר.

עם עזיבתם של נאור וגרשט, המקימים משרד עצמאי שיעסוק בליטיגציה, נותרו במשרד שגב 4 עורכי דין בלבד, ובהם שגב עצמו ובנו בועז. שגב יישאר השותף היחיד כעת.

עו"ד אופיר נאור אישר את הידיעה. "אנחנו יוצאים לדרך עצמאית ומקימים משרד שיעסוק בליטיגציה", אמר.

שגב, אחד הפרקליטים הוותיקים והעשירים בארץ, ידוע כליטיגטור לוחמני המטפל בעיקר בתיקים מסובכים. זו אולי הסיבה שבגינה הוא ייצג במשך תקופה מסוימת את ארקדי גאידמק. מחצית מהשנה נוהג שגב להעביר על היאכטה שלו, ומי שניהל את המשרד בהיעדרו הוא השותף אופיר נאור.

בעבר אמר שגב ל"גלובס" כי הוא אינו רוצה יותר מ-6-7 עורכי דין במשרד. "זה הגודל שאני רוצה להישאר בו", אומר שגב. "אי-אפשר לשלוט על איכות העבודה מעבר לזה, כי אז אינך יכול לעבור על כל תיק, במיוחד אם חצי שנה אינך עובד".

עורכי דין שעזבו את משרד שגב בעבר הסבירו כי יוסי שגב הוא אחד מהליטיגטורים הטובים ביותר בארץ, אולם הוא "לא אדם קל", ומעבר לכך קשה להתפתח תחתיו, בין היתר משום שהוא אינו "מותיר לך הרבה מרחב מחייה". לכך מצטרף הקושי המובנה בהתפתחות תחת עו"ד בולט מאוד.