לידר השקעות תמכור מחצית ממניותיה בפרויקט בקרואטיה ב-1.1 מיליון אירו

אם מחיר המכירה הממוצע של הדירות בפרויקט יעלה על זה שנקבע בהסכם, ישולמו ללידר קרואטיה ולשותפה בקרואטיה 400 אלף אירו נוספים

לידר השקעות והחזקות הודיעה היום (א') כי חברה בבעלותה המלאה בעקיפין, לידר קרואטיה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם צד ג' בקשר עם פרויקט Pula שבבעלות חברה קרואטית, בה מחזיקים לידר קרואטיה וחברה זרה בבעלות שותף לא קשור בחלקים שווים.

במסגרת ההסכם, ימכרו לידר קרואטיה והשותף בקרואטיה מחצית מהון המניות המונפק של החברה הקרואטית המוחזק על ידן בתמורה ל-2.2 מיליון אירו. זאת, כאשר חלקה של לידר קרואטיה עומד על 1.1 מיליון אירו, כשעלות המניות בספרי לידר קרואטיה מסתכמת בכמיליון אירו, והלוואות הבעלים שהעמידה לידר קרואטיה לחברה הקרואטית מסתכמות לסך של 1.4 מיליון אירו.

330 אלף אירו מתוך סך התמורה ישולם תוך 5 ימים לאחר חתימת ההסכם. סכום נוסף על חשבון התמורה, בסך של כ-465 אלף אירו, ישולם על-ידי החברה הקרואטית ללידר קרואטי ולשותף בקרואטיה כהחזר הלוואות בעלים, וישמש את לידר קרואטיה למימון פעילותה בקרואטיה. היתרה תשולם על ידי צד ג' ללידר קרואטיה ולשותף בקרואטיה לשיעורין בסכומים שיהוו 40% מהתשלום החודשי בגין ביצוע עבודות בפרויקט.

עוד הוסכם בין הצדדים כי אם וככל שמחיר המכירה הממוצע של הדירות הנמכרות על ידי החברה הקרואטית יעלה על סכום למ"ר אשר נקבע בהסכם, ישלם צד ג' ללידר קרואטיה ולשותף בקרואטיה כתמורה נוספת סך של 400 אלף אירו, אשר תתחלק ביניהן בחלקים שווים.

העברת המניות מלידר קרואטיה ומהשותף בקרואטיה לצד ג' בהתאם להסכם מותנית באישור הבנק המממן בחברה הקרואטית.