דלק נדל"ן פרעה תשלומי אג"ח קרן וריבית בסך 217 מיליון שקל

הסכום האמור שולם למחזיקי אג"ח מסדרות ג' ו-ד' של החברה ■ מתחילת השנה פרעה החברה חובות בהיקף של כ-433 מיליון שקל ■ מתחילת 2008 פרעה החברה חובות בלמעלה מ-2 מיליארד שקל

בימים רגילים ולא בימי משבר, מפרסמות חברות, חדשות טובות על רווחים והתרחבות של עסקיהן, בימים אלה, חדשות טובות הן חדשות על חברות שמחזירות את החובות שלהן בזמן ועומדות בהתחייבויות שלהן.

דלק נדל"ן , בניהולו של איליק רוז'נסקי פרעה אתמול תשלומי אג"ח, קרן וריבית בהיקף של כ-217 מיליון שקל. הפרעון שביצעה החברה מצטרף לתשלומים קודמים עבור תשלומי אג"ח קרן וריבית וחובות אחרים שפרעה מתחילת השנה בהיקף כולל של כ-433 מיליון שקל. יצוין, כי מתחילת 2008 ועד היום פרעה החברה חובות שונים כולל פירעון תשלומי האג"ח, בהיקף כולל של למעלה מ-2 מיליארד שקל.

במסגרת התשלום שהעבירה אתמול החברה סך של כ-62.8 מיליון שקל שולם בעבור תשלומי הקרן והריבית עבור מחזיקי אג"ח סדרה ג' וסך של כ-154.5 מיליון שקל בעבור תשלומי הקרן וריבית עבור מחזיקי אג"ח סדרה ד' של החברה.

בשבוע שעבר דיווחה החברה כי השלימה בהצלחה את הנפקת הזכויות וגייסה כ-120 מיליון שקל. במסגרת ההנפקה מימשו, בעל השליטה בחברה, יצחק תשובה, בנק הפועלים , קבוצת דלק , איליק רוז'נסקי וחברי הדירקטוריון, אסי ברטפלד, ליאורה פרט לוין וגבי לסט את הזכויות שבידיהם ורכשו מניות בהיקף כספי כולל של כ-82 מיליון שקל. בעלי המניות מקרב הציבור הביעו גם הם אמון בחברה ומימשו את זכותם בהיקף כספי כולל של כ-38 מיליון שקל.

כמו כן, ממשיכה החברה ליישם את תוכניתה למימוש נכסים והנזלת הקופה. במהלך החודשים האחרונים מימשה החברה נכסים בהיקף כספי כולל המתקרב לכמיליארד שקל.