עיני התקשורת נשואות לטוויטר אך פייסבוק רחוקה מלאבד יוקרה: להלן פיצ'רים לא מוכרים

X-Friends מראה מי הם החברים שמחקו אתכם מהרשימה, Facebook Cleaner מאפשר להסתיר את הפרסומות והבאנרים בצידי הדף, ו-LOLapps עוזר להרכיב ולהפיץ שאלונים

1. עד 120

רוצים לדעת כמה זמן נותר לכם לחיות, בלי ללכת לאסטרולוגים או לקוראים בכף היד? אתר ישראלי שנקרא Deathclock מאפשר לכם לגלות כמה שנים עוד לפניכם. על מנת לגלות את המספר, גולשים צריכים להזין כמה פרטים אישיים, כגון: שם, תאריך לידה, מגדר, משקל, גובה, מדינה והרגלי העישון. לאחר מכן, המערכת משקללת את הנתונים שהוזנו ומציגה את מספר הימים שנשארו לכם לחיות. התוצאה, יש להניח, אינה מאוד מדעית, אולם חביבה.

2. טיפים לפייסבוק

הרעש התקשורתי סביב שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר הסיט את עיני התקשורת מפייסבוק, שעד לא מזמן הייתה הדבר הכי חם באינטרנט. אולם, למרות שפייסבוק נמצאת בסביבה כבר די הרבה זמן עדיין יש בה לא מעט פיצ'רים שלא מוכרים לכולם, אך יכולים להקל על הגלישה ולשפר את החוויה החברתית של המשתמשים. להלן 3 פיצ'רים קצת פחות מוכרים: הראשון שבהם הוא האפליקציה X-Friends, שלאחר התקנתה, מאפשרת לכם לדעת מיהם החברים שמחקו אתכם מרשימת החברים שלהם. יש לציין כי האפליקציה עובדת רק מרגע התקנתה, ולא רטרואקטיבית, והיא חשאית כך שהחברים שלכם לא יוכלו לדעת שהתקנתם אותה.

פיצ'ר אחר Facebook: Cleaner, שמאפשר למשתמשים לגלוש בפייסבוק ולא לראות את הפרסומות והבאנרים בצידי הדף. האפליקציה האחרונה מאפשרת למשתמשים ליצור סקרים קצרים, אלמנט פופולרי בפייסבוק. זאת באמצעות האפליקציה LOLapps שמאפשרת להרכיב שאלונים ולהפיץ אותם.

3. משחק בהרכבה אישית

מכורים למשחקי מחשב? אתר חדש מאפשר לכם להמציא משחק משל עצמכם ולבחון האם אתם מוכשרים מספיק בשביל לבנות משחק ממכר. ב-GameSalad יכולים המשתמשים לבנות משחק בקלות, באמצעות טכנולוגיית "משוך וזרוק", ולבחור סצינת רקע ושחקנים ולאפיין את האויבים במשחק. כעת רק משתמשי מק יכולים ליהנות משירות זה שנמצא עדיין בגרסת בטא, אך הם יכולים לחלוק את המשחק עם חבריהם בפייסבוק, טוויטר או בבלוג האישי. אתרים מתוחכמים יותר, שגם מציעים אפשרות לבנות משחק בעיצוב אישי, הם Mockingbirs, ו-PlayCrafter, שמאפשרוים לבנות משחקים מבוססי פלאש.