SlimKicker - אפליקציה שמאפשרת לשחק ולשמור על המשקל

וגם: אפליקציית לימוד השפות Babbel, שהייתה זמינה רק למכשירי האייפון, הגיעה גם לחנות הגוגל פליי וזמינה להורדה למכשירי אנדרואיד

אפליקציה: דיאטה

bit.ly/H8Fy7L

SlimKicker: לשחק ולשמור על המשקל

תקופת החגים כבר מאחורינו, שהספקתם לבקר בלא מעט בארוחות משפחתיות ואולי אף עליתם קצת במשקל. כדאי שתכירו את SlimKicker - שירות אינטרנטי המוצע גם כאפליקציית אייפון, שיאפשר לכם לשמור על המשקל ועל הדרך לקחת חלק במשחק חברתי מהנה.

לאחר הורדה תתבקשו לעבור תהליך הרשמה קצר, ולציין בין היתר את המשקל והגובה שלכם, משקל היעד אליו אתם שואפים להגיע ואת רמת הכושר הגופני. כעת, תוכלו לרשום ולעקוב אחר כל מה שאתם אוכלים (כולל ספירה קלורית) ועל הדרך לקחת חלק באתגרים ומשימות חברתיות המבוססים על עולם התוכן של מזון. כך, תוכלו לזכות בעיטורים ופרסים שיסייעו לכם להתקדם במשחק, וכמובן לשתף את החברים בקצב התקדמות הדיאטה שלכם.

22
 22

* מחיר: חינם.

* כתובת האתר: slimkicker.com

אפליקציה: תרגום

bit.ly/GXaWIz

Babbel: לתרגם גם באנדרואיד

תמיד חלמתם ללמוד שפה חדשה אך לא מצאתם את הזמן או הכסף להירשם לקורס בבית-ספר לשפות? יש לנו בשורות טובות: אפליקציית Babbel, שהייתה זמינה רק למכשירי האייפון, הגיעה גם לחנות הגוגל פליי וזמינה להורדה למכשירי אנדרואיד. עם Babbel תוכלו ללמוד אחת מ-11 השפות המוצעות, בהן אנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית ואיטלקית, והיא מאפשרת לגלות, לדוגמה, מהן 100 המילים הכי חשובות בכל שפה, לנווט בין מילים על-פי קטגוריות ואף לשמוע את ההגייה שלהן. האפליקציה מציעה בחינם מאגר של 3,000 מילים בכל שפה, אך תוכלו להרחיבו תמורת תשלום.

* מחיר: חינם.

* לינק להורדה לאייפון: bit.ly/HWGBne.