דודו טופז מדבר למצלמות חדשות ערוץ 2 באינטרנט: "אין לי מושג מה קרה לי. אני שלם עם עצמי שאמרתי את האמת"

(עדכון) - אחרי 4 שעות חקירה הוחזר טופז לתא המעצר באבו-כביר לארוחת צהריים ולזריקת אינסולין ■ עו"ד ציון אמיר אמר הבוקר בשיחה בגלי צה"ל: "דודו טופז נמצא באחד מרגעי השפל הקשים בחייו"

צפו בווידאו הבלעדי בחדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'

אחרי 4 שעות של חקירה, הוחזר היום (ד') בשעות הצהריים דודו טופז, הבדרן החשוד בהזמנת תקיפת אנשי התקשורת, לתא המעצר באבו-כביר לארוחת צהריים ולזריקת אינסולין, כפי שהוא מקבל מדי יום.

בכניסה לאבו-כביר פגש צוות חדשות ערוץ 2 באינטרנט את טופז, ולראשונה מאז ההודאה המפתיעה בחדר החקירות של משטרת מרחב ירקון, הוא הסכים לומר כמה מילים למצלמת חדשות 2 באינטרנט.

"אמרתי את האמת, וזו הרגשה טובה. אני בשלום עם עצמי", אמר טופז בכניסה לבית המעצר אבו-כביר. "אין לי מושג מה קרה לי, לאיזה טירוף נכנסתי. אני שלם עם עצמי שאמרתי את האמת, אבל אני שונא את עצמי על המצב אליו הגעתי".

הסניגור: מצב בריאותו של דודו קשה מאוד

השחקן והבדרן דודו טופז נחקר הבוקר במטה משטרת מרחב הירקון, לאחר יום סוער שעבר עליו אתמול. טופז נפגש גם עם סניגורו עו"ד ציון אמיר. את הלילה העביר "הראשון בבידור" בבית המעצר באבו-כביר.

"דודו טופז נמצא באחד מרגעי השפל הקשים בחייו" - אמר הבוקר סניגורו של טופז, עו"ד ציון אמיר, בשיחה עם רזי ברקאי בגלי צה"ל. "מצבו הבריאותי הוא גורם שבטח יצטרכו לעסוק בו בבית המשפט".

"המעשים של דודו לא פשוטים, על זה אי-אפשר להתווכח", הוסיף עו"ד אמיר, וציין כי קו ההגנה טרם גובש. "קו ההגנה שלי לא דווקא יהיה אי-שפיות זמנית. אנחנו נקבל את חומר החקירה ונראה. צריך לקחת בחשבון שדודו מכה על חטא ומצטער על מעשיו. מצבו הבריאותי על כל מרכיביו קשה מאוד, אבל זה ייבחן בבית המשפט".

לשאלה האם הודאתו של טופז במעשיו נבעה משיקול מושכל השיב עו"ד אמיר: "התנהלות של דודו בעת קבלת ההחלטה שלו להודות חפה מכל שיקול מניפוליטיבי. אין שום מניפולציה, תנו לו קרדיט על זה. השיחה שלי איתו היתה בארבע עיניים. זה היה מעמד קשה, המפגש מבחינתו של דודו היה מעורב בקושי רב מאוד".

"הוקל לי ברגע שהודיתי"

לאחר 12 שעות של חקירה מאומצת, הוחזר טופז לתא המעצר. בסיום החקירה פנה לחוקריו ואמר: "הוקל לי ברגע שהודיתי". הבדרן אמר כי הוא רצה להתוודות לאורך כל השבוע, אבל לא הצליח למצוא את פתח המילוט. אתמול (ג'), מול החוקרים סנ"צ נמרוד דניאל ומפקח קובי גטניו - הוא נשבר, והודה בכל העבירות שמיוחסות לו.

במהלך 5 שעות של חקירה, הטיחו בפניו חוקרי מרחב ירקון את כל הראיות שיש בידיהם: ההודאה של השכן, משיכות מחשבון הבנק, איכוני שיחות טלפון ועוד.

במהלך החקירה התחיל טופז לבכות ואמר לחוקרים: "אני מודה. אני עומד מאחורי התקיפות. לא יכולתי לסבול עוד את התסכול, האנשים שדוחקים אותי מחוץ למסך הטלוויזיה. אני רוצה לגמור עם זה כמה שיותר מהר ולפגוש שוב את ילדיי". בהמשך החקירה אמר טופז: "אני מצטער על מה שעשיתי, אבל זה כבר לא יעזור לשירה מרגלית".