מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז, פורש מתפקידו

בשלב זה לא מונה לו מחליף, ולא ברור מי ינהל במקומו את החברה ■ ארז ניהל את משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל מאז שהפכה מחברה בעלת אוריינטציה טכנולוגית בשם MRM לחברת פרסום לכל דבר

יוסי ארז, מנכ"ל חברת האינטראקטיב מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן-אריקסון, פורש מתפקידו - כך נודע ל"גלובס". בשלב זה לא מונה לו מחליף, ולא ברור מי ינהל במקומו את החברה.

מקאן דיגיטל היא חברת האינטראקטיב של מקאן-אריקסון, וכיום גם חברת הפרסום באינטרנט הגדולה בישראל. ארז הצטרף לחברה כמנכ"ל לאחר שהיא עברה שינוי מחברה בעלת אוריינטציה טכנולוגית בשם MRM לחברת פרסום לכל דבר.

ארז הועבר לחברה מיוניברסל מקאן - חברת המדיה של מקאן-אריקסון. בשנים האחרונות קיבלה הקבוצה החלטה אסטרטגית לחזק את הפעילות שלה בתחום הפרסום באינטרנט, וכפועל יוצא מכך הושקעו הרבה משאבים בהפיכתה לגדולה בישראל.

עידן איריס בק

לפני מספר חודשים התמנתה לתפקיד מנכ"ל מקאן-אריקסון, איריס בק, שהצהירה כי מטרתה להפוך את הארגון כולו לבעל אוריינטציה דיגיטלית, תוך הטמעת פעילות האינטראקטיב בארגון עצמו.

השינוי כולל הקמת צוותים אינטגרטיביים בתוך משרד הפרסום שכוללים אנשי דיגיטל, כך שלקוחות המשרד יוכלו לקבל שירותי פרסום מסורתיים לצד שירותי דיגיטל מצוות אחד, אינטגרטיבי לחלוטין. עם זאת, פעילות מקאן דיגיטל ממשיכה ללא שינוי, והיא נשארת חברה עצמאית המקבלת גם לקוחות עצמאיים.

הצלחה בקקטוס

בטקס קקטוס הזהב שנערך לפני כשבוע היתה מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן-אריקסון הזוכה הגדולה מבין חברות האינטרנט. מקאן דיגיטל זכתה ב-12 מדליות, מתוכן גרנד קקטוס אחד עבור נסיעת מבחן להונדה, 3 מדליות זהב, 5 מדליות כסף ו-3 מדליות ארד, שהביאו אותה לניקוד כולל של 27 נקודות.