קמעונות בעליה

באופנהיימר סבורים שעליית מניות הקמעונות היא אות חיובי לבאות

בריאן נגל, אנליסט שעבד ב-UBS ובעל ניסיון רב בענף הקמעונות החל לעבוד באופנהיימר ארה"ב. נגל אופטימי ביחס למגמה החיובית של הענף שהחלה בחודשים האחרונים.

לפי נגל, עליית שערי המניות שהייתה עד כה היא אות לבאות והתחלה של גל עולה מחזורי ארוך טווח. האופטימיות מבוססת על ציפייה לשיפור בצמיחת הרווח ולהפתעות לטובה ברווח למניה.

כן מציינים באופנהיימר לטובה את ההתייצבות בזירה המאקרו כלכלית ואת השיפור באווירה, את העובדה שתמחור המניות בשוק אינו לוקח בחשבון צמיחה אפשרית של הרווח, את קיומן של פוזיציות שורט גדולות (שסגירתן תסייע לעליית המניות) ואינדיקציות נוספות המלמדות שציבור המשקיעים חשוף חשיפת חסר לסקטור. באופנהיימר מודעים לכך שדעתם ביחס לסקטור קצת חריגה ביחס להערכות בענף ומתבססים על הניתוח המפורט שהם בצעו, על ניתוח ביצועי מניות הסקטור במקביל למחזוריות הכלכלית בעבר ותחזיות רווח למניה המבוססות על הנחת שיפור בסביבה המקרו כלכלית ולא על שיקוף פשטני של הנחיות החברות למשקיעים או של המספרים שבקונצנזוס. הדו"ח של אופנהיימר מפורט במידה רבה בהשוואה לדברים שנאמרו כאן אבל אנחנו נלך לשורה התחתונה. אלו הן המניות המומלצות מהסקטור: BBBY, HGG, OMX, SPLS, LOW, OMX, LTM.

LTM נכנסה לתיק קניון המניות.