אחרי ניסיון ההתאבדות: דודו טופז מפוקח ע"י מצלמות 24 שעות ביממה

בשב"ס מנסים למנוע מטופז לנסות להתאבד שוב ■ במקביל נחשפו מכתבים שששלח בעילום שם למנכ"ל קשת אבי ניר לאחר שהותקף, בהם "סימן" את המפיקים טמירה ירדני, יואב גרוס ואלעד קופרמן כתוקפים פוטנציאליים

חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'

במשטרה לא לוקחים סיכונים: אחרי ניסיון ההתאבדות של דודו טופז בשבוע שעבר בתא המעצר, מפקחים עליו כעת 24 שעות ביממה. טופז שוהה מאז שנעצר בבית-המעצר באבו-כביר. עכשיו מפקחים על כל הזמן באמצעות מצלמות ושמירה צמודה של הסוהרים.

במקביל, עוד ועוד עדויות שחושפת המשטרה מוכיחות לכאורה את התכנון מאחורי המעשים בהם חשוד דודו טופז. אמש (שבת) פרסמנו לראשונה את תוכנם של שני מכתבים שהעביר טופז למנכ"ל קשת, אבי ניר, לאחר שהותקף.

המכתב הראשון הכיל תמונה של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים ועליה הכיתוב: "באש ובמים בית"ר ירושלים". על התמונה חתם: "לה פמיליה". לה פמיליה היא קבוצת אוהדים קיצונית של קבוצת הכדורגל, שהשאילה לעצמה את השם של המאפיה האיטלקית בסרטים.

מסמנים תוקפים פוטנציאליים

אבל זה לא היה המכתב היחיד שקיבל ניר מטופז. "שים לב מי יכול לעמוד מאחורי התקיפה", כתב בעילום שם. "טמירה ירדני, יואב גרוס, אלעד קופרמן". השלושה הם מפיקים בכירים שעובדים בתעשיית הטלוויזיה.

במשטרה טוענים כי טופז ידע היטב מה הוא עושה, אולי בניגוד לאפשרות שפרקליטיו יטענו לאי-שפיות. מהחקירה עולה כי טופז חש סיפוק אחרי כל תקיפה, ובכל פעם דרש מאנשיו תקיפות חמורות יותר. על-פי החשד הוא הקדיש את כל זמנו למעקב אחרי הקורבנות ולהוצאה לפועל של התקיפות שתכנן.

בנוסף, טופז מעביר לחוקריו את המסר שהקריירה שלו עוד לפניו. הוא עדיין משוכנע שמקומו בטלוויזיה. אתמול הוא אמר לחוקרים: "אני משתף פעולה כי אולי אצא מבית-הסוהר, ויש לי מה לתרום. מבינים אותי".