סרגון מתרחבת בהודו: חתמה על עסקה גדולה עם ענקית התקשורת טאטא

היקף העסקה לא נמסר, אולם ההערכות בשוק הן כי מדובר בעסקה מהותית לחברה

בנובמבר האחרון הודיעה סרגון על חוזה עם חברת התקשורת טאטא (TATA), אחת מחברות התקשורת הסלולארית הגדולות בהודו. היום מודיעה החברה על הרחבת החוזה עם טאטא ל-7 מחוזות נוספים ובהם אוכלוסייה של כ-400 מיליון איש. היקף העסקה לא נמסר, אולם המנכ"ל, עירא פלטי, מדגיש כי מדובר ב"פרויקט בסדר גודל עצום".

סרגון מספקת פתרונות תקשורת בפס רחב לרשתות תקשורת אלחוטיות. הפתרונות של סרגון מסייעים לטאטא לשדרג את קיבולת רשת ה-Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס למתג הראשי). טאטא, נציין, משרתת יותר מ-37 מיליון לקוחות.

מאז שנחתם ההסכם בין סרגון וטאטא בנובמבר, הותקנו כבר מערכות של סרגון ב-3 מחוזות. אז נאמד היקפו של החוזה במיליוני דולרים, וכיום, בעקבות הרחבתו של החוזה, יותקנו פתרונותיה של סרגון ב-7 מחוזות נוספים - ובהם מחוז דלהי. בשוק מעריכים כי מדובר בעסקה מהותית לחברה, ובבורסה מגיבה המניה בזינוק של יותר מ-4%.

"כאחת מספקיות התקשורת הגדולות בהודו, טאטה בוחרת בקפידה את שותפיה הטכנולוגיים", מסר א. ג. ראו, נשיא ומנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) בטאטא. "מצאנו שהמערכות של סרגון מעניקות לנו תרומה משמעותית ומציעות יתרונות המתאימים באופן מושלם לאסטרטגיית הצמיחה שלנו. כמו כן, יתרמו המערכות של סרגון לשידרוג ההדרגתי של הרשת לדור השלישי".