מסך מחשב MIMO-UM710 של Nano Vision: הקוטן הוא חסרון

מדובר במסך משני בגודל 7 אינץ', המיועד על-פי החברה ליישומים כמו מסנג'ר וצפייה בסרטים ותמונות ■ ה-MIMO היה יכול להיות מוצר נחמד, אם הוא היה עולה חצי מהמחיר שלו

הוזלת מחירי מסכי המחשב, הביאה משתמשים רבים לרכוש מסך מחשב נוסף והצמדה שלו למסך המחשב הישן. התוצאה - הגדלת מסך המחשב פי שניים ואפשרות לעבוד ולצפות במספר יישומים במקביל. למשל, שני קבצי וורד או דפדפן אינטרנט ומיקרוסופט אאוטלוק. האפשרויות במקרים האלו הן אינסופיות והתוצאות מאפשרות לעבוד בצורה פרודוקטיבית יותר. ברשת באג גילו את האפשרות הזו ולכן הם החלו בייבוא של מסך המחשב של חברת Nano Vision. לא מדובר במסך מחשב רגיל, אלא במסך משני בגודל 7 אינץ', המיועד על-פי החברה ליישומים כמו מסנג'ר וצפייה בסרטים ותמונות. איכות המסך הייתה טובה וגם ההתקנה עצמה הייתה פשוטה (למרות שבמוצר שהגיע אלינו, לא הייתה חוברת בעברית וגם החוברת באנגלית לא תרמה יותר מדי בהסברים שלה).

Nano Vision - MIMO UM710

הבעיות במוצר הזה הן חוסר היעילות שלו למשתמש. בעוד שמסך מחשב בגודל של 19 אינץ' עולה 650 שקל, מחיר המוצר הזה 600 שקל. מלבד חיסכון במקום על שולחן העבודה עם מסך גדול, ה-MIMO הוא בעיקר חסרון. תתקשו לפתוח עליו מסמכי וורד, כי גודל המסך קטן מדי לקריאה נוחה, כאשר אותה בעיה גם מתרחשת בזמן הצגה של עמוד אינטרנט. בעוד שבבאג מציעים להציג עליו סרטים, אנחנו תוהים מי ירצה לראות סרט על מסך בגודל 7 אינץ', שבדיוק עומד מסך קצת יותר גדול לידו.

בשורה התחתונה: ה-MIMO היה יכול להיות מוצר נחמד, אם הוא היה עולה חצי מהמחיר שלו. שכרגע, מדובר במוצר מאוד מיותר.

מחיר: 600 שקל ברשת באג.

ציון: 6.