רשת תשקיע 2.2 מיליון דולר בריאליטי החדש "פרויקט מסלול"

הגירסה הישראלית של הריאליטי, בהנחיית שירז טל, מצולמת בלופט בת"א שנבנה לצורך התוכנית ■ הסדרה, שתעלה לשידור ביום רביעי הבא, תכלול 13 פרקים בהם יידרשו מעצבי האופנה המתחרים לבצע משימות שונות

ההימור הבא של רשת: זכיינית ערוץ 2 משיקה את סדרת הריאליטי הבינלאומית "פרויקט מסלול", שתעלה לשידור ביום רביעי הבא. ההשקעה בתוכנית החדשה נאמדת בכ-2.2 מליון דולר ל-13 פרקים שישודרו.

5 עונות של "פרויקט המסלול" כבר שודרו בארה"ב, בהנחיית דוגמנית-העל היידי קלום, ובהשתתפות כוכבי-העל של תעשיית האופנה העולמית. התוכנית זכתה עד כה ל-3 מועמדויות לפרס אמי. בנוסף "פרויקט מסלול" משודרת ב-5 יבשות וב-12 מדינות.

הגירסה הישראלית של הריאליטי מצולמת בתל-אביב, בלופט שנבנה לצורך התוכנית. את התוכנית מנחה הדוגמנית הישראלית שירז טל, אשר מתלווה אל השופטים בסיום כל פרק ומסייעת להם להכריע מי הצליח במשימה.

בכל אחד מפרקי הסדרה נדרשים 13 מעצבי האופנה המתחרים לבצע משימת עיצוב שונה (חומר הגלם, סוג הבגד, הלקוח עבורו הבגד מיועד וכו'), תוך שהם מקבלים תקציב וזמן מוגבלים. המעצבים גם מתגוררים יחד, וחייהם המשותפים מתועדים במצלמות. את המעצבים ילווה מעצב האופנה ששון קדם, שישמש כמדריך המקצועי של המתמודדים.

השופטים אשר ייקחו חלק בתוכנית הם: יו"ר השופטים - המעצב ויקטור (ויוי) בלאיש, הסטייליסט גל אפל, ואליהם יצטרף מדי פרק שופט אורח מעולם האופנה. השופטים יכריעו את המשך גורל המעצבים בתוכנית. בין האורחים בתוכנית: בר רפאלי, ריטה, חנה לאסלו, אלי אילדיס ועוד.

המנצח של "פרויקט מסלול - ישראל" יזכה בפרס כספי ופתיחת ועיצוב חנות בקניון ארנה למשך שנה.

חברת קסטרו היא נותנת החסות הראשית לתוכנית, ועימה גם שיתוף-פעולה בכל הקשור למיתוג חלונות-הראווה של החנויות והצגת הדגם הזוכה בכל שבוע בחנות הדגל בדיזינגוף-סנטר בתל-אביב.