המו"מ על יישום הרפורמה בחברת החשמל יתחדש בשבוע הבא: עופר עיני ינהל את המגעים עם המדינה

גורמים בהסתדרות מדגישים כי הם מצפים שמו"מ יתקיים על כל נושאי הרפורמה, כולל המהות (מבנה משק החשמל) - ולא רק על הבטחת זכויות העובדים

המשא ומתן על יישום הרפורמה בחברת החשמל מתחדש. ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים מתקיימים מגעים קדחתניים בין חברת החשמל, ההסתדרות ומשרדי האוצר והתשתיות, בנוגע לחידוש המו"מ ליישום הרפורמה בחברה. לפי המסתמן, פגישה ראשונה בין הצדדים תתקיים כבר בתחילת השבוע הבא.

אמש התקיימה פגישה נוספת בין המנכ"ל, עמוס לסקר, ליו"ר הוועד, מיקו צרפתי ויו"ר הוועד הצפוני, יעקב דבידה, שהוגדרה כטובה. בפגישה השתתפו גם הממונה על השכר לשעבר, יובל רכלבסקי, המייעץ להנהלה ושלום גרניט, המייעץ לוועד העובדים.

ל"גלובס" נודע כי יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, מתכוון להוביל באופן אישי את ניהול המו"מ מול נציגי המדינה, ואילו בראש צוות המו"מ של המדינה יעמדו ככל הנראה, מנהל רשות החברות וראש אגף התקציבים המיועד, ד"ר אודי ניסן ומנכ"ל משרד התשתיות, שאול צמח. את המו"מ מטעם הנהלת חברת החשמל יוביל המנכ"ל, עמוס לסקר.

גורמים בהסתדרות מדגישים כי הם מצפים שמו"מ יתקיים על כל נושאי הרפורמה, כולל המהות (מבנה משק החשמל) ולא רק על הבטחת זכויות העובדים.

לפי הערכות בממשלה, ההחלטה של עופר עיני להוביל אישית את המו"מ מול המדינה עשויה לסייע במניעת חילוקי דעות פנימיים בתוך ארגון העובדים בחברת החשמל שבעבר התקשו להגיע להסכמות.