המירוץ לפסגת טבלת הרייטינג: גמר "המירוץ למיליון" עקף את "כוכב נולד 7"

תוכנית הגמר של "המירוץ למיליון" רשמה 30.1% רייטינג ■ "כוכב נולד 7" במקום השני והשלישי בטבלה השבועית

"המירוץ למיליון" כובשת את הטבלה השבועית עם רייטינג של 30.1% ו-831 אלף צופים פרטיים. תוכנית הגמר שודרה ביום חמישי, ובמהלכה זכו שי כהנא וגיא אוסדון במיליון שקל. לאחר תקופה ארוכה של התלבטויות, הודיעה רשת במהלך שידור הגמר כי בכוונתה לצאת לעונה נוספת של התוכנית.

במקום השני בטבלת הרייטינג השבועית נמצאת תוכנית האודישנים של "כוכב נולד 7" של קשת, ששודרה ביום שני ורשמה רייטינג ממוצע של 29.4% בקרב משקי-בית יהודיים ו-718 אלף צופים פרטיים. במקום השלישי בטבלה השבועית נמצאים האודישנים ל"כוכב נולד 7" של יום ראשון שצולמו בארה"ב, תוכנית שרשמה רייטינג ממוצע של 27.9%.

"מונית הכסף", גם היא של קשת, מדורגת במקום הרביעי עם ממוצע של 26.7% ו-634 אלף צופים פרטיים. במקום החמישי ממוקמת "אחד נגד 100" של רשת ששודרה ביום רביעי, עם רייטינג ממוצע של 25% ו-588 אלף צופים פרטיים. ביום שבת עמד הרייטינג של "אחד נגד 100" על 19.7% בקרב משקי-בית יהודיים, והיא דורגה במקום העשירי בטבלה.

קשת מיוצגת בטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע החולף עם 5 תוכניות, לעומת 4 של רשת ואחת בלבד לחברת החדשות של ערוץ 2, לאחר שמהדורת אמצע השבוע רשמה ממוצע של 19.9% בקרב משקי-בית יהודיים ודורגה במקום התשיעי בטבלה השבועית.

רייטינג