נטקס משיקה את AdBrands - מערכת פרסום ממוקדת לגולשים

החברה בוחנת האם ניתן להטמיע את המערכת במדינות נוספות מלבד ישראל

חברת נטקס הודיעה היום (ב') על השקת מערכת פרסום חדשה בשם נטקס AdBrands, אשר מבוססת על מערכת מתקדמת לפרסום ממוקד לגולשים, על-פי תכני החיפוש או תחומי העניין של קהל היעד הרלוונטי למפרסם.

המערכת החדשה מבוססת על שיטת המכרז (Bid), אשר כוללת שילוב של מסר טקסטואלי ממוקד, לצד הלוגו של המפרסם. AdBrands מבוססת על מודל חיוב המפרסם על-פי הקלקות (PCP).

המערכת הוטמעה כבר במספר אתרים ישראליים, כמו גם באתר נטקס. החברה גם בוחנת האם ניתן להטמיע את המערכת במדינות נוספות מלבד ישראל.

לדברי ליאור פריטי, מנכ"ל החברה-הבת של נטקס בישראל, "באמצעות מערכת AdBrands יכולים כיום מפרסמים, משרדי פרסום ומקדמי אתרים לפרסם באופן ממוקד ואפקטיבי ביותר, בדיוק לקהל הגולשים הרלוונטי עבורם.

"מערכת AdBrands הינה מערכת הפרסום הממוקדת הראשונה המאפשרת שילוב של מודעות טקסט ואלמנטים ויזואליים כגון לוגו המפרסם. באמצעות הפרסום במערכת, המפרסם נהנה גם מחשיפה מיתוגית וגם מהיכולת להעביר מסר ישיר לגולשים הרלוונטיים, בעוד הוא מחויב רק בעבור הקלקות שבוצעו על מודעת הפרסום בפועל".