רון קונווי וגולדפינגר ישפטו בתחרות הסטארט-אפים של TWS ו"גלובס"

בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" 2009, שתתקיים ב-13 ביולי, יציגו 10 חברות מתחום האינטרנט והסלולר את המוצר שלהן במצגת בת 5 דקות באנגלית ■ אל התחרות ניתן להירשם עד ה-24 ביוני

תעשיית הסטארט-אפים, המתבססת על מימון של קרנות הון סיכון ומשקיעים פרטיים, עברה בשנה האחרונה טלטלה שאיימה על יציבותה הפיננסית.

ועדיין, למרות חוסר המשאבים הפיננסיים, רוח היזמות לא דעכה ותעשייה זו עדיין חיה ובועטת. מדי שבוע נערכים מפגשי היכרות של יזמים, שבוחרים להציג את המוצר שלהם בפני הקולגות, ומרבית הסטארט-אפיסטים מנסים לשדר שלפחות כלפי חוץ - העסקים כרגיל.

בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" 2009, בשיתוף TWS שתתקיים ב-13 ביולי, תיערך תחרות סטארט-אפים, במסגרתה 10 חברות מתחום האינטרנט והסלולר יציגו את המוצר שלהן במצגת בת 5 דקות, באנגלית. אל התחרות ניתן להירשם עד ה-24 ביוני.

הקריטריונים להצגת מועמדות הם חדשנות טכנולוגית או במוצר, צוות מנצח עם יכולת מוכחת להוציא את הרעיון מהכוח אל הפועל, ישימות ואטרקטיביות של מודל עסקי, פנייה לשוק חם ובשלות השירות.

10 החברות המובילות ייבחרו על-ידי פאנל של שופטים מומחים מתעשיית ההון סיכון והאינטרנט העולמית, בהם רון קונווי, אנג'ל מפורסם שהיה אחד מהמשקיעים הראשונים בגוגל; רייף נידלמן, עורך במגזין הטכנולוגי CNET; בריאן סוליס, מומחה ליחסי ציבור בעידן הווב 2.0; ואנדרו ברון, מייסד הווידיאו בלוג הפופולרי Rocketboom.

על השופטים הישראלים נמנים מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל; יאיר גולדפינגר, ממייסדי ICQ ומייסד Dotomi; עופר אדלר, ממייסדי אינקרדימייל, ואיציק בן-בסט, שכיהן כסגן נשיא בחברת משחקי המחשב בליזארד, וכיום מעורב במיזם חדש בתחום המשחקים באינטרנט - מדיה ארקייד, לצד שאול אולמרט, בנו של ראש הממשלה לשעבר.