תחילתה של תוכנית רכישות אגרסיבית? נייס רוכשת את חברת סייפקט במיליוני דולרים

הרכישה תתבצע באמצעות החברה הבת של ניי, אקטימייז ■ מנכ"ל נייס בשיחה עם "גלובס" לפני כחודש: "אנחנו מתכוונים להיות אגרסיביים בתוכנית הרכישות"

"אנחנו עם למעלה מחצי מיליארד דולר בקופה, ואנחנו מתכוונים להיות אגרסיביים בתוכנית הרכישות". את הדברים האלה אמר ל"גלובס" חיים שני, מנכ"ל חברת נייס , לפני כחודש, עם פרסום הדוחות הכספיים של החברה לרבעון הראשון. היום מגיעה הרכישה הראשונה מאז אותה שיחה, כאשר החברה הבת אקטימייז רוכשת את חברת סייפקט (Syfact) בעסקה שהיקפה מיליוני דולרים בודדים. סייפקט מספקת פתרונות לניהול חקר ארועים הקשורים בפשיעה פיננסית בארגונים, ובין לקוחותיה ניתן למנות את הבנק ההולנדי ING, ואת Rabobank.

"לסייפקט עבר עשיר כחלוצה בתחום של מערכות לניהול אירועי חקירות הקשורות בפשעים חמורים", אמר דוד סוסנה, מנכ"ל אקטימייז. "במהלך השנים הם צברו מומחיות אדירה תוך פתרון כמה מהאתגרים הסבוכים ביותר בתחום זה. אנו בטוחים כי רכישה זו תשלים ותרחיב את הפלטפורמה של נייס לחקירת פשעים פיננסיים בארגונים. הלקוחות של אקטימייז ושל סייפקט ייהנו באופן מיידי ממומחיות וההון האינטלקטואלי המשולב שלנו וממגוון הפתרונות שאנו מציעים".

סייפקט מספקת כלים לניהול חקירות וטכנולוגיות המפשטות תהליכי חקירה קפדניים של לקוחות, אירועי אבטחה, הונאות והלבנות הון. מאפיין נוסף חשוב של מוצרי החברה הינו היכולת לשמור לצמיתות את כל המידע הנצבר בחקירות תחת מסד נתונים שמאפשר לבצע חיפוש והצלבת מידע.

במקביל, הודיעה היום נייס על השקת שירות Hosted של הפתרון הקיים שלה לניתוח אינטראקציות. שירות ה-Hosted מאפשר לאירגונים למנף את היכולות הכלולות בחבילת הפתרונות העיסקיים לניתוח אינטראקציות של נייס, לשפר את יעילות מוקדי שירות לקוחות ולקדם יוזמות אסטרטגיות באירגונים עם החזר מהיר על ההשקעה.

נייס נסחרת בת"א ובוול סטריט לפי שווי שוק של 1.33 מיליארד דולר. החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם ירידה של 3.5% בהכנסות לרמה של 139.1 מיליון דולר, מתחת לציפיות האנליסטים שעמדו על 141-151 מיליון דולר. החברה מסרה אז כי ההכנסות ברבעון השני לא יהיו שונות מהותית מהרבעון הראשון.