"גלובס" עולה בקמפיין לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק

את הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, יוביל ברקוד חכם הניתן לסריקה ע"י כל מכשיר סלולרי תומך דור 2.5 ומעלה ■ סריקת הברקוד תוריד למכשיר את כל המידע הרלוונטי לקראת הוועידה

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, יוצא בקמפיין פרסום שונה מהמקובל לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק בשיתוף TWS, שתתקיים ב- 13.7.2009.

את הקמפיין יוביל ברקוד חכם (QR-CODE), הניתן לסריקה על-ידי כל מכשיר טלפון סלולרי תומך דור 2.5 ומעלה. באמצעות סריקת הברקוד יהיה ניתן לקבל למכשיר את כל המידע הרלוונטי לקראת הוועידה: מתווה האירוע, סרטים, תמונות, ראיונות ועוד.

את הקמפיין מוביל משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.

בעקבות הקמפיין החדשני, זו הפעם הראשונה שבישראל יתנהל מסע פרסום המשלב מספר מדיות במקביל: הסלולר, האינטרנט והמדיה המודפסת.

בנוסף, כל באי הועידה יוכלו לקיים נטוורקינג בדרך קלה ופשוטה מאי-פעם באמצעות תג הוועידה, שישמש ככרטיס ביקור חכם. ניתן לסרוק את הברקוד מכל מקום - מודעות, דיוור ישיר, שלטי חוצות, תג אישי או סרטונים.

פרסום הברקוד ילווה בהוראות הפעלה פשוטות וברורות.

ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" בשיתוף TWS תכנס, כמדי שנה, את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת בישראל, ותעלה על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009.